  • 1. Data: 2009-09-28 21:01:23
    Temat: Może Play upadnie?
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    http://www.gazetafinansowa.pl/index.php/wydarzenia/k
    raj/2753-zaskakujce-studium-przypadku-co-si-dzieje-z
    -play.html

    Coś w tym jest, koszty oszacowane sensownie.

  • 2. Data: 2009-09-28 21:10:18
    Temat: Re: Może Play upadnie?
    Od: "TBK" <t...@y...com>

    > Coś w tym jest, koszty oszacowane sensownie.

    a jedyny twardy fakt to to "

    http://www.pb.pl/a/2009/02/17/Suplacz_skazany_za_Hoo
    pa

  • 3. Data: 2009-09-29 07:04:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 23:10:18 +0200, TBK napisał(a):

    > a jedyny twardy fakt to to "
    >
    > http://www.pb.pl/a/2009/02/17/Suplacz_skazany_za_Hoo
    pa

    Heh, Supłacz ;-) stare dzieje.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-09-29 07:23:55
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.gazetafinansowa.pl/index.php/wydarzenia/k
    raj/2753-zaskakujce-studium-przypadku-co-si-dzieje-z
    -play.html

    > Coś w tym jest, koszty oszacowane sensownie.

    W oranżu już stracili nadzieję i obniżają ceny minuty w abo.
    A Ty z Ery jesteś?

  • 5. Data: 2009-09-29 08:44:21
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 28 Wrz, 23:01, "looker" <l...@l...pl> wrote:
    > http://www.gazetafinansowa.pl/index.php/wydarzenia/k
    raj/2753-zaskakuj...

    > Coś w tym jest, koszty oszacowane sensownie.

    wszystko możliwe, na miejscu biznesowych klientów zażądałbym
    aktualnych sprawozdań finansowych play,
    podobno nie ma ich w KRS, taki był news w zeszłym tygodniu, jeśli nie
    ma danych w KRS za 2008, to byłoby dziwne bo mamy koniec wrzesnia
    09 :)

    zacytuje post, który mówi, że Suplacz wygrał z Hoop przed Sądem
    Okregowym:
    "Z tego co widzę to Supłacz wygrał z Hoopem, Sąd Okręgowy w całości
    odrzucił powództwo.
    Ale pomijam już sądy, bo te się czasem znają na sprawach finansowych
    jak młynarz na gwiazdach, kto kiedyś był w sądzie ten wie jaka jest
    wiedza sędziów, i nie daj Boże ławników :)
    a z hoopem miał pełną rację spółka po roku spadła z 21 na poniżej 8 zł
    i było to w czasie hoosy, jedna z nielicznych spółek która spadła w
    tym czasie! A ich sztandarowa inwestycja w Megapack w Rosji okazała
    się totalnym niewypałem (na to były środki z emisji), zamiast
    świetlanej przyszłości mega strata w rok od inwestycji. I spółka
    została uznana przez zarządzających funduszami za jedną z pięciu
    najmniej wiarygodnych na giełdzie ( i to w dwóch kolejnych latach):

    http://www.polandsecurities.com/hoop/

    ściśle rzecz biorąc to na stronie www.polandsecurities.com jest treść
    wyroku odrzucająca pozew Hoop w całości , jest też link do całego
    pozwu.
    cóż nie wszyscy lubią tych, którzy mówią, że król jest nagi "

  • 6. Data: 2009-09-29 19:24:08
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > W oranżu już stracili nadzieję i obniżają ceny minuty w abo.
    > A Ty z Ery jesteś?

    Nastepny bojownik w imieniu Play.
    No coz napisalem tylko, ze gosc sensownie policzyl koszty i moze to
    swiadczyc o tym , ze ktos moze powiedziec "STOP" to nie przynosi zysku.

    Jezeli chcesz sobie pogadac o Fresh, dobrze abonentow itp to si enie odzywaj
    bo to nie temat postu ani poziom dyskusji z toba.

  • 7. Data: 2009-09-29 19:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W oranżu już stracili nadzieję i obniżają ceny minuty w abo.
    > A Ty z Ery jesteś?

    Eee - a w oranzu to gdzie te obnizki ?

    J.

  • 8. Data: 2009-09-30 20:57:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jezeli chcesz sobie pogadac o Fresh, dobrze abonentow itp to si enie
    > odzywaj bo to nie temat postu ani poziom dyskusji z toba.

    Jednak z Ery ... premii nie dali?

  • 9. Data: 2009-09-30 20:58:39
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Eee - a w oranzu to gdzie te obnizki ?

    Zeszli do płaskiej 29.

  • 10. Data: 2009-10-01 09:49:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Zeszli do płaskiej 29.

    Gdzie ?
    Patrze na strone i ciagle cena minuty w cenniku od 0,67 [abo10] do
    0,50 [abo 100 i 200].
    Mowie o minucie poza abonamentem.

    w ogole jak porownac male abo i zetafon .. to zetafon !

    J.