  • 61. Data: 2015-01-08 22:35:44
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 18:53:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Muła napisał:
> [...]

    tego to wlasnie nie jestem pewien, jako ze znam jeden jezyk, c, zupelnie nie umiem
    porownac jak by sie pisalo w innych

    w c pisze efektywnie wolno ale nie dlatego ze
    w c nie da sie pisac szybko tylko dlatego ze sie mecze alebo potrzebuje zewnetrznych
    informacji czyli jakiegos researchu itp
    - o tyle zawsze powiatpiewam czy po prostu inny jezyk moze pomoc, ale tez w jakims
    zakresie inny jezyk chyba moze pomoc

  • 62. Data: 2015-01-09 00:31:41
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 19:12:22 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > Nic nie zakładam. Podaję dosłowny przykład który może się pojawić w
    > praktyce.
    > Pozdrawiam

    mi sie wydaje ze sporo tu zakladasz ,
    ja pewnie zamiast spekulowac o pythonie powinienem cos w nim napisac i moze cos by
    sie okazalao, ale tez pobajac zawsze latwiej:

    programowanie jest bardzo iteracyjna sprawą
    jesli na przyklad w pythonie mozna zrobic cos szybciej (nie wiem, uzywac np cuda,
    jakichs protakolow, czegostam to moze warto wykonac taka politeracje by pozniej
    latwiej szło ...

    dla mnie np nie jest jasne ze wykonanie prototypu w pythonie wydluzy zrobienie
    calosci w c (intuicyjnie wydaje mi sie ze moglobybyc odwrotnie, z tym ze taka
    intuicja moze miec malo wspolnego z rzeczywistoscia

    dla odmiany wydaje mi sie ze nie ma nawet co probowac robic prototypow ktore,
    mialybybyc od poczatku szybkie i c-podobne (np symulacje z wizualizacją w realtime
    itp)

    nie wiem albo sie rozczaruje, albo mi si enie bedzie chcialo wogole sprawdzic, albo
    tez cos tam z tego bedzie (sprawa otwarta ;\)

  • 63. Data: 2015-01-09 06:58:11
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 08 Jan 2015 13:35:27 +0100, IDKrzych <n...@p...onet.pl>
    wrote:
    > ... tracić kontakt z rzeczywistością?

    Firr to mitoman. Niezbyt rozgarnięty. Szkoda czasu na tego trolla.

  • 64. Data: 2015-01-09 08:27:23
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, January 9, 2015 at 12:31:42 AM UTC+1, firr wrote:

> [...]
    >
    > nie wiem albo sie rozczaruje, albo mi si enie bedzie chcialo wogole sprawdzic, albo
    tez cos tam z tego bedzie (sprawa otwarta ;\)

    Możliwe, że do prototypów Python jest lepszy od innych języków.

  • 65. Data: 2015-01-09 08:35:35
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 06:58:18 UTC+1 użytkownik slawek napisał:

    > Firr to mitoman. Niezbyt rozgarnięty. Szkoda czasu na tego trolla.

    popieram również to podejscie

  • 66. Data: 2015-01-09 08:44:29
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 08:27:25 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    albo tez cos tam z tego bedzie (sprawa otwarta ;\)

    > Możliwe, że do prototypów Python jest lepszy od innych języków.

    ps. a jesli umiesz szybko pisac mozesz moze udzilic jakiejs rady jak pisac szybko,
    (glownie chodzi mi o konczenie/zamykanie
    otwartych zadan) z czego to wynika? jakie psychiczne podejscie, jakie warunki musza
    byc by wogole to (szybka 'biznesowa' produkcja) sie wogole udalo?

  • 67. Data: 2015-01-09 10:17:41
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Przecież już jest. Nawet ptyhon 3 jest ;-)

    No to Pythona C2 :)

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 68. Data: 2015-01-09 12:25:57
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, January 8, 2015 at 7:08:00 AM UTC+1, slawek wrote:

    > C# powstał choć C++ miał się całkiem dobrze. Podobnie Java - po co
    > komu Java, gdy jest np. Ada? Jednak nowe języki programowania ciągle
    > powstają (a w starych zachodzą zmiany, np. obiekty w Fortranie,
    > lambdy w C++). Zmiany są tworzone przez ludzi którzy chcą
    > zmian/postępu. Możesz, jako konserwatysta, udawać że ich nie ma.
    > Możesz np. nie pisać programów w Pythonie. Uznać że wystarczą
    > Ludzkości 3 języki: Fortran II, Cobol i PL/1... Tyle że Ludzkość
    > niespecjalnie będzie tym poruszona... a ty zwyczajnie stracisz
    > kontakt z rzeczywistością.

    Kurcze.... ale ja nie o tym cały czas piszę, że chcę zostać przy
    jakimś języku, jeśli ludzkość pójdzie w innym kierunku. Ludzkość
    czasami idzie w złym kierunku, ale nie o tym piszę. Chcę
    porównywać języki, obiektywnie.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2015-01-09 12:33:40
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 9 Jan 2015 03:25:57 -0800 (PST), M.M. napisał(a):

> [...]
    > jakimś języku, jeśli ludzkość pójdzie w innym kierunku. Ludzkość
    > czasami idzie w złym kierunku, ale nie o tym piszę. Chcę

    A to nie bedzie jak porownywanie autobusu i tramwaju? Albo muzyki folkowej i
    industrialu?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 70. Data: 2015-01-09 12:47:21
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, January 9, 2015 at 12:33:44 PM UTC+1, R.e.m.e.K wrote:

    > A to nie bedzie jak porownywanie autobusu i tramwaju? Albo
    > muzyki folkowej i industrialu?
    Nie wiem, może tak będzie. Na pewno nie widzę innego sensownego
    sposobu prowadzenia sporu. Jakie jest moje widzi-mi-się to już
    każdy powiedział.