    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 8 Jan 2015 23:44:29 -0800 (PST)
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: python...
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 08:27:25 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    by sie okazalao, ale tez pobajac zawsze latwiej:

    jakichs protakolow, czegostam to moze warto wykonac taka politeracje by pozniej
    latwiej szło ...

    calosci w c (intuicyjnie wydaje mi sie ze moglobybyc odwrotnie, z tym ze taka
    intuicja moze miec malo wspolnego z rzeczywistoscia

    mialybybyc od poczatku szybkie i c-podobne (np symulacje z wizualizacją w realtime
    itp)

    albo tez cos tam z tego bedzie (sprawa otwarta ;\)

    > Możliwe, że do prototypów Python jest lepszy od innych języków.

    ps. a jesli umiesz szybko pisac mozesz moze udzilic jakiejs rady jak pisac szybko,
    (glownie chodzi mi o konczenie/zamykanie
    otwartych zadan) z czego to wynika? jakie psychiczne podejscie, jakie warunki musza
    byc by wogole to (szybka 'biznesowa' produkcja) sie wogole udalo?