-
251. Data: 2015-02-05 12:44:07
Temat: Re: python...
Od: firr <p...@g...com>
W dniu wtorek, 3 lutego 2015 18:47:43 UTC+1 użytkownik firr napisał:
>ma chyba ze 20 lat a pisze takie rzeczy,
>
mozliwe ze nawet ma 19 (kiedy ja mam prawie 40 sporo pracuje w kodowaniu (tj od 2008
bo wczesniej nie) i prezentuje wyzszy praktycznie poziom
ode mnie (mz ja taki poziom osciagne prewnie za jakies 5 lat, o ile nie padne na
zawał ;-)))
zastanawiam sie z czego to wynika,
chyba wynika to z tego ze ja osobiscie musze duzo odpoczywac,
przez to odpoczywanie rzeczy idą tak wolno (szacuje ze pewnie 10 razy wolniej)
prawdopodobnie jednak nie da sie z tym nic zrobic, (i tak akurat ten aspekt nie
martwi mnie tak jak sprawa fozmy fiz.)
-
252. Data: 2015-02-05 13:07:25
Temat: Re: python...
Od: firr <p...@g...com>
W dniu czwartek, 5 lutego 2015 12:44:08 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> W dniu wtorek, 3 lutego 2015 18:47:43 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> >ma chyba ze 20 lat a pisze takie rzeczy,
> >
>
> mozliwe ze nawet ma 19 (kiedy ja mam prawie 40 sporo pracuje w kodowaniu (tj od
2008 bo wczesniej nie) i prezentuje wyzszy praktycznie poziom
> ode mnie (mz ja taki poziom osciagne prewnie za jakies 5 lat, o ile nie padne na
zawał ;-)))
>
> zastanawiam sie z czego to wynika,
> chyba wynika to z tego ze ja osobiscie musze duzo odpoczywac,
> przez to odpoczywanie rzeczy idą tak wolno (szacuje ze pewnie 10 razy wolniej)
>
> prawdopodobnie jednak nie da sie z tym nic zrobic, (i tak akurat ten aspekt nie
martwi mnie tak jak sprawa fozmy fiz.)
troche pech ze ja na powaznie zajalem sie kodowaniem wlaciwie po 30-stce (2008 lub
nawet 2009, zakupienie jakiegos mozliwego
kompa i poczatek przygody z winapi) smieszne ze teraz te czasy sprzed 2008/9 mi
troche ulatują, w kazdym razie na tych starych szmelcach przed 2008 nie dalo sie
kodowac, i ta dziura w zyciorysie, jest smutna - gdybym mial dobre kompy (i net!)10
lat wczesniej a najlpeiej 20 lat wczesniej bylbym 20 lat do przodu, czyli mialbym
teraz 18
-
253. Data: 2015-02-07 21:31:17
Temat: Re: python...
Od: firr <p...@g...com>
kolega zreszta nie tylko napisal ładne raytracery na gpu majac 19 lat ale i wlasny
też ładny system fizyki zderzen w 3d i sporą czesc odpowiednika mechaniki gothic3 na
wlasnym silniku pod opengl i jeszce pare innych rzeczy w tym stylu, np ze trzy
calkiem rozbudowane gry prototypy w 3d (ciagle majac 19 lat) - cos co ja bym
przeidywal zajeloby mi chyba nastepne 10 lat czyli do 50-tki
ciekawe jakie wnioski nalezaloby z tego wyciagnac; szczerze mowiac jak ja mw wiem ile
musialym sie nameczyc z pewnymi kwestami 9jak np system fizyki) a jak widze jak pisze
to 18 laek tp troche wogole odechciewa mi sie to nawet zaczynac
9to samo z silnikami pod opengl)
i to rzeczywiscie moze wplynac
w postaci pewnych refleksji na
ogolne podejscie
jakie dokladnie jednak wnioski z tego wyciagnac to nie wiem, a to jest nawet poniekad
ciekawe pytanie
(z tych pytani poniekad naprawde nieoczywistych z nieoczywistymi chyba odpowiedziami)