  • Data: 2015-01-19 10:57:04
    Temat: Re: python...
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 17 stycznia 2015 19:17:08 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > CO !? _Gdzie_ stwierdzilem ze jest falszywe ? :)

    Nie powiedzialem, ze stwierdziles, ze jest falszywe.
    Powiedzialem, ze to _zasugerowales_. Napisales:

    "W/g Ciebie z tych (jakze prawdziwych) slow wynika [...]"

    i wyrazenie w nawiasie ("jakze prawdziwych") jest sugestia,
    ze przytoczone przeze mnie slowa nie sa prawdziwe (a jesli
    nie, to w jakim celu je napisales?)

    > Falszywe to sa Twoje wnioski z przytoczonych slow.
    > Nie wiem skad wysnules/"wyimaginowales" wnioski ze "gap" pomiedzy C i shellem
    > to jest alternatywa dla shella.

    To moze przytocze ponownie cytowane juz zdanie:

    "language to be used in cases where C was overkill
    and shell scripts became too cumbersome"

    idzie o to, ze ludzie pisali skrypty powloki dla coraz bardziej
    zlozonych zastosowan, jednak powloka uniksa jest bardzo marna
    jako jezyk programowania.

    > Skroce Twoje cierpeinia interpretacyjne:
    > Python nigdy nie mial byc alternatywa dla shellow dowolnych, ale mial na celu
    > wlasnie zalatanie tej nadmeinionej "gap-y" (nie tylko w stosunku do C zreszta).
    > Python juz w swych poczatkach (a potem to jzu w ogole) mial byc typowym
    > "glue language" dla Unixa (z czasem stal sie nim rowniez dla innych platform).

    Nie wiem, czy masz swiadomosc, ale powloka rowniez czesto sluzy
    jako "glue language" dla unixa

    > _Twoje_ bajania okreslilem tym mianem, a nie slowa GvR.

    A moglbys przytoczyc ten fragment z Twojej wypowiedzi, z ktorego
    wynika, co konkretnie okresliles mianem "imaginacji"?