  • Data: 2015-01-20 18:38:15
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 17:59:22 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    bywają ciegle od czasu do czasu przyczyną błedów (kompilacji)

    ostatnio rozwalazlem wersje c bez klamer, gdzie blok sie konczy srednikiem ; czy
    czyms takim - moze to by lepiej dzialalo...
    > Hmmmm to mamy odwrotne doświadczenia. Ja taki kod produkuję w innych
    > sytuacjach niż podczas optymalizacji. Produkuję np. gdy nie wierzę że
    > w przyszlości da się łatwo wykorzystać, gdy np. wolę cały moduł wywalić i
    > napisać na nowo. Albo gdy program ma być uruchomiony doslownie jeden raz.
    > Wtedy mam procedury po 200 linijek. No i też wtedy klamerki ratują mi
    > życie, a przynajmniej tak mi się wydaje.

    ja raczej nie mam sklonnosci do dlugich funkcji, moj naturalny 'styl' to takie
    10-centymetrowki, 20-stki
    30-stki (gdzies tak pewnie do 70-tek
    ale wiecej chyba krotkich)

    200 linijek to nie sa jeszcze jakos specjalnie dlugie, to pewnie gdzies tak ze 4
    ekrany (w malej czcionce) czyli nie tak duzo