  • Data: 2015-01-17 02:17:44
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 stycznia 2015 17:48:16 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > No coś Ty, programiści nigdy się nie męczą i robią
    > wszystko bezwysiłkowo ;-)

    co do tego tematu: ogolnie zmeczenie
    przeszkadza wiec
    - nalezaloby opanowac metody by sie jak najmniej meczyc
    - by mozliwie jak najmocniej/najglebiej
    odpoczywac

    osobiscie chyba obie te sztuki mam
    raczej slabo opanowane, bo i zarazem sie mecze jak i nie mam opanowanego sposobu
    odpoczywania

    przy tym wlasciwie na pewna sa dwa rodzaje zmeczenia (czy tez mozna wyroznic dwie
    manifestacje jednego zmeczenia), krotkoterminowe (ktore mija po paru godzinach) i
    dlugoterminowe -
    pamietam raz nabawilem sie takiego zmeczenia ze mi minelo dopiero po 4
    miesiacach (wiem bo zwracalem na to uwage)

    druga rzecz dotyczy z kolei tego ze ilos
    wykonanego progresu nie musi byc prawdopodobnie wcale proporcjonalna do
    zmeczenia bo moze zalezec od jakichs innych czynnikow typu metodyka itp

    ogolnie wiec nalezaloby nauczyc sie radzic sobie bardzo dobrze ze zmeczeniem, w jakis
    sposob zrozumiec co robic i jak robic by postep w kodowaniu byl wyjatkowo sprawny *

    * z tym moze byc problem bo ja na przyklad nie mam pojecia, ogolnie wiadomo ze to
    zalezy w jakis sposob np od doswiadczenia i pewnego rodzaju 'ogarniecia' itp ale to
    wszystko idzie tak cholernie wolno ze az strach