  • Data: 2015-01-16 23:06:25
    Temat: Re: python...
    Od: janek <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek <s...@h...pl> wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Niekoniecznie. Python jest "tak zły" (w Poważnych Zastosowaniach), że musi
    > być zastąpiony po studiach/szkółce czymś sensowniejszym.
    >
    > To trochę taki "język ćwiczebny". Ma wszystko. Czyli da się uczyć tego i
    > owego. Ale nie wyobrażam sobie czegokolwiek sensownego w Pythonie (sławetne
    > hamulce w samochodach itd.) Może - ale i tu mam wątpliwości - może nadaje
    > się do "bazy danych szlauchów i kaloszy".

    Python? Język ćwiczebny? Zły w poważnych zastosowaniach? A napisałeś
    kiedykolwiek coś w Pythonie? Może zanim zaczniesz wypowiadać się na
    temat języka przejrzyj jego dokumentację, fora, przeanalizuj kod programów,
    napisanych w tym języku i postaraj się coś napisać w nim. Jeśli to
    zrobisz wtedy możesz SPRÓBOWAĆ wypowiadać się na temat języka.

    Cały ten wątek o Pythonie składający się z kilkudziesięciu newsów
    wymęczonych przez kilka osób mających mizerne pojęcie o Pythonie, a
    wypowiadających się na temat języka jak doświadczeni pythoniści jest
    po prostu żałosny.

    A propos... ciekaw jestem w jakich językach programują osoby
    oceniające przydatność Pythona.