    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 8 Jan 2015 05:54:01 -0800 (PST)
    Subject: Re: python...
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 10:07:32 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> [...]
    chyab zadnych wypowiedzi i nie kojarze (Kiedys w "koders at work" chyba czytalem
    wypowiedzi tworcy javaskryptu i ten 'autor' o ile pamietam mowil z sensem - dlatego
    poniekad jakos od pewnego czasu interesuje sie zestwaieniem javascript vs python ale
    ledwo znam i ten i ten)

    sa wbudowane w pythonie, natomiast w jezykach funkcyjnych

    mi sie chyab gorsze niz dziwne deklaracje typow w c)

    obj-c i c++ - bo sa to tak naprawde klony

    > klon lepsze bo java cs c++ obj-c nie modyfikuje c tylko go zwyczajnie i na czysto
    'dziedziczą' - moze troche przycinaja sam nie wiem, ale i tak znaczenie tego
    dziedziczenia
    > jest ogromne
    >
    > okazuje sie ze jest cala paczka wywiadow z owym guido
    >
    > https://www.python.org/~guido/interviews.html
    >
    > moze rzuce okiem, zobacze czy znajdzie sie cos ciekawego

    w jednym jest cos takiego

    "Instead of IO, where you could read a file and write a file, ABC's designers decided
    to just have global variables in the program. Their users already understood the
    concept of global variables. So ABC's designers made those global variables
    persistent. If you quit your session, all your global variables were saved by the
    system to a disk file. When you started another session, all your global variables
    were restored. It worked fairly well, to an extent. It is similar to the idea of a
    workspace, for example, in Smalltalk. There was a print statement that wrote to the
    screen, and an input statement that read from a keyboard, but there was no way to
    redirect IO to or from a file. They literally didn't have any other IO available."

    to jest ciekawe, w programowaniu wlasnie jest taka dziedzina ktorą bym nazwal
    procesologią.
    (cos o co zachaczaja wolny rdzeniowe)
    dzis zdeczko zapomniana chyba dziedzina a bardzo ciekawa

    szkoda ze winda nie oferuje takiego automatycznego savowania programow, to by bylo
    cos,
    co prawda jakby sie stan zepsul to chyba trzebby wczytywac z plyty;
    nie wiem jakby to dzialalo ale wydaje sie byloby chyba ciekawe