  • Data: 2015-01-08 22:35:44
    Temat: Re: python...
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 stycznia 2015 18:53:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Muła napisał:
> [...]

    tego to wlasnie nie jestem pewien, jako ze znam jeden jezyk, c, zupelnie nie umiem
    porownac jak by sie pisalo w innych

    w c pisze efektywnie wolno ale nie dlatego ze
    w c nie da sie pisac szybko tylko dlatego ze sie mecze alebo potrzebuje zewnetrznych
    informacji czyli jakiegos researchu itp
    - o tyle zawsze powiatpiewam czy po prostu inny jezyk moze pomoc, ale tez w jakims
    zakresie inny jezyk chyba moze pomoc