  • Data: 2010-03-27 23:02:33
    Temat: Re: pytanie o potencjometr
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Się nie śmiej. Ja robiłem na PWr dyplom z GaAs domieszkowanego
    > implantacją jonów. W piwnicy był mały akcelerator jonowy zwany
    > implantatorem. Nie pamiętam czy był tam też ekstraktor plazmy ale jakieś
    > źródło jonowe było.

    Jak mój utytuowany przedmówca zauważył, ekstraktor haustowy z WóDe 40 pomoże
    na wszelkie implementatory jonowe!
    A to urządzonko, które Cię ładuje w bambuko po prostu odczytuje pozycję swoją
    w stosunku do położenia jonów swoich a nie w stosunku do oporności, która w
    ciemności traci na oporności w zależności od pojemmności smarownicy
    towotowej ...