-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!new
s.netcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Maciek <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pytanie o ogrzewanie w Seicento 0.9
Date: Fri, 29 Jan 2010 14:13:44 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 15
Message-ID: <hjuntu$2e7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hjrsqm$i4p$1@inews.gazeta.pl> <hjs0he$61n$1@news.onet.pl>
<hjt138$3vo$3@nemesis.news.neostrada.pl>
<hjt293$9n1$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dlm133.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1264771838 2503 83.24.42.133 (29 Jan 2010 13:30:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 13:30:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <hjt293$9n1$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250412
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-01-28 23:10, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> Przez chłodnicę potrafi wpaść tyle powietrza, że przy 60km/h, w temp.
> mocno ujemnej będzie ono schładzać silnik skuteczniej niż układ
> chłodzenia auta. I to właśnie przed tym ma chronić tekturka, czy fachowa
> rzemieślnicza osłona na atrapę (np. do Lanosów robi to Heko).
Eeeee tam. To skuteczne schładzanie miałoby znikomy wpływ na temperaturę
w środku samochodu. Przy sprawnym termostacie duży obieg byłby
zamknięty, czyli chłodzony byłby blok (i płyn w tym bloku płynący).
Chcesz mi powiedzieć, że ten blok razem z kilkoma litrami płynu byłby
chłodzony do temperatury rzędu 10-15 stopni i mniej, co człowiek
odbierałby jako letnie powietrze lecące z kratek? Nie żartuj.
--
Pozdrawiam
Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO