  • 1. Data: 2010-01-29 14:13:44
    Temat: Re: pytanie o ogrzewanie w Seicento 0.9
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Przez chłodnicę potrafi wpaść tyle powietrza, że przy 60km/h, w temp.
    > mocno ujemnej będzie ono schładzać silnik skuteczniej niż układ
    > chłodzenia auta. I to właśnie przed tym ma chronić tekturka, czy fachowa
    > rzemieślnicza osłona na atrapę (np. do Lanosów robi to Heko).
    Eeeee tam. To skuteczne schładzanie miałoby znikomy wpływ na temperaturę
    w środku samochodu. Przy sprawnym termostacie duży obieg byłby
    zamknięty, czyli chłodzony byłby blok (i płyn w tym bloku płynący).
    Chcesz mi powiedzieć, że ten blok razem z kilkoma litrami płynu byłby
    chłodzony do temperatury rzędu 10-15 stopni i mniej, co człowiek
    odbierałby jako letnie powietrze lecące z kratek? Nie żartuj.

    Maciek