  • 81. Data: 2009-06-19 09:32:16
    Temat: Re: pytanie o historam
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    John Smith pisze:

    > Daj już spokój :-)
    > Przecież już doszliśmy do konsensusu.

    Ale ja się dopiero dorwałem :)

    (to tak jak Obelix który się spóźnił na pranie Rzymian "A ja! A ja?!?")

  • 82. Data: 2009-06-19 09:35:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ale ja się dopiero dorwałem :)
    >
    > (to tak jak Obelix który się spóźnił na pranie Rzymian "A ja! A ja?!?")

    :-)

    --
    Mirek

  • 83. Data: 2009-06-19 09:39:47
    Temat: Re: pytanie o historam - John Smith
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > jeden ruch krzywymi (20 sekund) i masz:
    > http://img268.imageshack.us/img268/6797/img1154x.jpg

    Zresztą efekt jest jak dla mnie ciut dziwny... czy to aby
    nie było pierwotnie dobre zdjęcie, które ściemniłeś celowo?

  • 84. Data: 2009-06-19 10:34:06
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd awygo napisał(a):

    > No to aż mi wstyd, że 30 lat fotografowałem bez histogramu ;-)

    Matryce cyfrowe jednak inaczej nieco reagują na światło, niż film...

    http://canon-board.info/showthread.php?t=12704

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 85. Data: 2009-06-19 11:02:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    awygo pisze:
    > Jestem przekonany, że w przypadku tego zdjęcia:
    > http://img269.imageshack.us/img269/3295/46212918.jpg
    > nie będziesz kombinował z histogramem, tylko włączysz flesz.

    Sporo takich robię zawodowo i waśnie histogram bardzo się tu przydaje,
    tym razem by naświetlić obiekt przepalając tło. Ileż to oszczędności
    czasu przy wycinaniu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 86. Data: 2009-06-19 11:54:02
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:h1fmd1$22p8$1@news2.ipartners.pl...

    > Zresztą efekt jest jak dla mnie ciut dziwny... czy to aby
    > nie było pierwotnie dobre zdjęcie, które ściemniłeś celowo?

    Nie. Tak to sfotografowałem. Prześwietliłem 2 EV.