    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: pytanie do autora SNS-HDR
    Date: Wed, 23 Sep 2009 06:05:41 -0700 (PDT)

    On 23 Sep., 14:57, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:

    > tia....
    > wiem że się gubi proporcje więc je poprawiam nierzadko z ekierką i cyrklem.
    >
    > jaki masz punkt odniesienia żeby mówić ze zdjęcie ma złe proporcje... czy
    > tylko mówisz tak bo ja wspomniałem o gubieniu proporcji i jest okazja
    > 'błysnąć'
    >
    > a skąd się u ciebie bierze ten mentorski ton na każdy temat.....?

    to widac od razu
    nienaturalne proporcje cegiel
    w owym czasie proporcje cegiel opierano na naturalnym podziale
    tuzinowym ( i tak zostalo w zasadzie do dzisiaj tradycyjnie) - nie
    mierzylem , ale od razu widze ze sa inne. Luki tez sa zbyt malo
    wyostrzone.
    poza tym kazdy kto choc raz prostowal zbiezne linie musi to
    zauwazyc , ze po korekcie zdjecie staje sie jakby " grubsze"-trzeba
    wyciaganc w gore - to zabieg standartowy.

    XXX