  • Data: 2009-09-23 17:44:14
    Temat: Re: pytanie do autora SNS-HDR
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tia....
    > wiem że się gubi proporcje więc je poprawiam nierzadko z ekierką i
    > cyrklem.
    >
    > jaki masz punkt odniesienia żeby mówić ze zdjęcie ma złe proporcje... czy
    > tylko mówisz tak bo ja wspomniałem o gubieniu proporcji i jest okazja
    > 'błysnąć'
    >
    > a skąd się u ciebie bierze ten mentorski ton na każdy temat.....?

    >to widac od razu

    gratuluję oka ;-|

    >nienaturalne proporcje cegiel
    >w owym czasie proporcje cegiel opierano na naturalnym podziale
    >tuzinowym ( i tak zostalo w zasadzie do dzisiaj tradycyjnie) - nie
    >mierzylem , ale od razu widze ze sa inne.

    jesteś pewien tego co piszesz??
    po pierwsze ja od razu widze ze występuje tutaj bardzo dużo różnych cegieł
    które są tymi wzorcowymi??
    'owy czas' to lata 50-60 XX w. :-D

    skupiłbym się na treści. twarze wyglądają naturalnie.

    ale podsumowując, właśnie żeby rozstrzygnąc takie różnice zdań przydałoby
    się obiektywne narzędzie prostujące w oparciu o gotowa wzory

    >Luki tez sa zbyt malo wyostrzone.

    ???

    >poza tym kazdy kto choc raz prostowal zbiezne linie musi to
    >zauwazyc , ze po korekcie zdjecie staje sie jakby " grubsze"-trzeba
    >wyciaganc w gore - to zabieg standartowy.

    nie mówisz niczego nowego poza tym to teoria i szczególny przypadek nie
    pasujący to tego zastosowania.