    From: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: pytanie do Was o szeroki obiektyw i aparat ?
    Date: Sun, 27 Dec 2009 12:55:48 -0800 (PST)

    On 27 Gru, 20:40:14, XX YY <f...@g...com> wrote:

    >no tos zasolil.
    >a jak chcesz zrobic zdjecie wnetrza nie bedac WE wnetrzu ?
    >bedziesz sciane rozbieral?
    >roznica miedzy jasnym a ciemnym obiektywem jest taka ze do ciemnego
    >potrzebujesz zawsze stytyw.

    Do Twoich panoramek sie nie wpierniczam, bo sam nie robie, i sie nie
    znam.( Prawde mowiac nic przeciwko nim nie mam, poza tym ze sie nie
    otwieraja). A Ty zabierasz glos w kazdej dyskusji, niezaleznie od tego
    czy maz cos sensownego do powiedzenia.
    Zdjecia wnetrz - niezaleznie czy jest toaleta 1x2m, kosciol, czy hala
    fabryczna, robimy zawsze ze statywu, obiektywem zawsze przymknietym
    (do np f8). Oswietlenie zewnetrzne jest wskazane (bron boze lampa
    blyskowa na aparacie), ale nie niezbedne - wyobraz sobie doswietlenie
    kosciola.
    Zdjecia WE wnetrzach robi sie np. cioci na imieninach, mlodej parze w
    kosciele itp - i tu jasny obiektyw ze stabilizacja rzeczywiscie sie
    przydaje.

    Mariusz