    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: puscil na spawie?
    Date: Tue, 27 Sep 2011 20:32:38 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 22:24:15 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Niestety dochodzi i jakże często właśnie z tej przyczyny (przy okazji są
    > też inne).

    > Z głowy... Trudno. Ograniczenia prędkości to jedno, uczenie ludzi
    > myślenia to drugie. Jakoś ograniczenia są wszędzie i dziwnym trafem
    > nawet Polacy się do nich w części stosują - o ile są poza Polską. Część
    > z nich i tak ma to w nosie, a później narzeka.

    a o czym piszę? O bezsensownych ograniczeniach.

    > Słabo - ja w całym życiu (powiedzmy też te 30 lat) dostałem za prędkość
    > właśnie ten jeden, z 1994. Mało tego - wcale go nie dostałem, ale
    > szczegóły to inna para kaloszy. Ja chciałem mandat, ale jakoś policjanci
    > mi niechętnie chcieli go wręczyć.

    > No popatrz - wynika z powyższego, że czepiasz się dla zasady.

    łapanie mandatów i wygodna jazda nie mają ze sobą nic wspólnego.
    Przynajmniej dopóki nie zamontuja ci drukarki do mandatów w samochodzie.

    > Tak. Wielokrotnie się spotkałem z ograniczeniami na autostradach i jakoś
    > ograniczenia nie są dla mnie czymś dziwnym (nie piszę wprost o Polsce).

    a ja wielokrotnie spotykałem się z debilnymi ograniczeniami - piszę wprost
    o Polsce.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?