  • 133. Data: 2013-10-26 21:29:39
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Takie moje domysły.

    Błędne.

    > Znam to miejsce, dlatego ciężko mi sobie wyobrazić wyprzedzanie tam na
    > dzika bez powodu.

    Sam widzisz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 132. Data: 2013-10-26 21:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wszędzie?
    > No to właśnie o tym mówię, że masz zacząć naciskać ten gaz.

    Mam jezdzic 80 na ograniczeniu do 50?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 131. Data: 2013-10-26 21:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Po próbie obrony Iskier, ich odpowiedzi są funta kłaków niewarte.

    To kto bedzie wiarygodny do odpowiedzi na takie pytanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 134. Data: 2013-10-26 21:34:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Przyhamowujesz i sam siadasz mu na zderzaku. Nie pomaga? Zjeżdżasz na
    > najbliższą stację benzynową/parking/cokolwiek na siusiu i masz
    > pacjenta z głowy. Nadal nie pomogło- pacjent czekał na Ciebie za
    > zakrętem? Zrób rachunek sumienia i pomyśl, komu się naraziłeś....

    Mhm.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Duel_(1971_film)

  • 135. Data: 2013-10-26 22:49:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Mam jezdzic 80 na ograniczeniu do 50?

    Tyle, żeby było ok.
    Czyli mniej więcej tak jak inni.
    Nie ważne czy to jest 70, 80 czy 100.

    Debilne ograniczenie nie ma tu dokładnie ŻADNEGO znaczenia.

  • 136. Data: 2013-10-26 22:51:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > To kto bedzie wiarygodny do odpowiedzi na takie pytanie?

    A skąd ja mam wiedzieć, kto dla Ciebie będzie wiarygodny?
    Dla niektórych wiarygodni są Macierewicz, czy Rydzyk, więc nic mnie już na
    tym świecie nie zdziwi.

  • 137. Data: 2013-10-26 23:12:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Oct 2013 22:49:46 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

> [...]
    > Czyli mniej więcej tak jak inni.
    > Nie ważne czy to jest 70, 80 czy 100.
    >
    > Debilne ograniczenie nie ma tu dokładnie ŻADNEGO znaczenia.

    podobnie jak zdanie pirata drogowego.

    Choć mam wrażenie, żę Ty w ogóle nie masz prawa jazdy.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 138. Data: 2013-10-26 23:45:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A skąd ja mam wiedzieć, kto dla Ciebie będzie wiarygodny?

    Nie odwracaj kota ogonem.
    Nie dla mnie. Dla Ciebie.

    > Dla niektórych wiarygodni są Macierewicz, czy Rydzyk, więc nic mnie
    > już na tym świecie nie zdziwi.

    Dlatego nie pytam o niektorych. Pytam o Ciebie, bo to Ciebie nie zadowala
    ewentualna odpowiedz policji (co w sumie nie dziwne, bo doskonale zdajesz
    sobie sprawe o czym mówi omawiany przepis)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 139. Data: 2013-10-26 23:45:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tyle, żeby było ok.

    Zadaje ci proste pytanie i prosze o prosta odpowiedz.
    Skoro twierdzisz, ze 65-70 to za malo to pytam ile!?!

    > Czyli mniej więcej tak jak inni.

    Ale ja jade przeważnie szybciej niz inni...
    Albo tak jak inni.
    Tak tez było w tym przypadku.
    Tylko jeden głupek stwierdizł ze mu za wolno i postanowił wyprzedzac.
    A ty twierdizłes ze pewnie to moja wina.
    To w koncu jak to jest?

    > Nie ważne czy to jest 70, 80 czy 100.

    Nie lubie fundować nowych wideorejestratorów, wiec powiem pas.
    Ale to nie problem - w miescie w wiekszosci miejsc gdzie jest ogroaniczenie
    do 50 ludzie nie jezdza wiecej niz 70. (pomijam wyjatki typu Katowicka)

    > Debilne ograniczenie nie ma tu dokładnie ŻADNEGO znaczenia.

    Maja NIESTETY podstawowe znaczenie - finansowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 140. Data: 2013-10-27 07:13:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie odwracaj kota ogonem.
    > Nie dla mnie. Dla Ciebie.

    Ale dla mnie wystarczająco wiarygodne jest to co wiem i nie interesuje mnie
    zdanie polucji np. na ten temat.
    Zresztą znowu dyskutujesz ze swoimi rojeniami, albo nie rozumiesz co
    czytasz.
    Ja żadnych pytań tutaj nie zadawałem, natomiast wygłosiłem twierdzenie.

    > Dlatego nie pytam o niektorych. Pytam o Ciebie

    Czyli ja pytam, czy Ty pytasz, bo kręcisz coś?