-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "pm" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
Date: Thu, 26 May 2011 18:09:35 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 30
Message-ID: <irlu08$857$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <irj9j7$nds$1@news.onet.pl><irjfa4$tvv$1@cougar.axelspringer.pl>
<irjgoq$lsr$1@news.onet.pl><irjk8v$pte$1@news.net.icm.edu.pl><4ddd83b8$0$2458$65785112@news.neostrada.pl><irl0kf$1tb$1@mx1.internetia.pl><4dde0b64$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl3pi$jr0$1@mx1.internetia.pl>
<4dde1386$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
<irl6p7$48l$1@mx1.internetia.pl>
<4dde2dcb$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<irlg66$ju6$1@mx1.internetia.pl>
<4dde441d$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<irljl2$851$1@mx1.internetia.pl>
<4dde58b7$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
<irlnor$th5$1@mx1.internetia.pl> <irlq29$9kq$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1306426184 8359 109.173.194.105 (26 May 2011 16:09:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 26 May 2011 16:09:44 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <irlq29$9kq$1@mx1.internetia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371308
[ ukryj nagłówki ]?
> Pół roku temu facet cofając samochodem uderzył w moje prawe drzwi, w
> efekcie wgniótł drzwi i zniszczył listwę ochronną.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
miałeś wcześniej wgniecione drzwi?
>Rzeczoznawca wycenił szkodę na 3500PLN - naprawili i polakierowali drzwi,
>założyli nową listwę i wycieniowali bok samochodu.
> Przed szkodą prawy błotnik był lekko zarysowany,
coś się działo z tym błotnikiem w trakcie szkody? doprecyzuj
> a listwa miała urwaną spinkę - więc siłą rzeczy obie "usterki" zostały
> naprawione.
nie wiem czy zeznałeś likwidatorowi (wątpię), że listwa była uszkodzona
wcześniej
ponadto naprawienie, a ujęcie w kosztorysie to 2 różne rzeczy.
dodatkowo podejście likwidatora tez może być ludzkie lub upierdliwe.
>Ciekawe jak sobie wyobrażasz inną formę naprawy? Miałem partycypować w
>kosztach czy jeździć odcieniowym kameleonem?
>
>
widzisz takie pytanie pojawiają się, jak się zabiera głos na końcu i nie
całkiem na temat.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.11 18:10 pm
- 26.05.11 18:52 DoQ
- 26.05.11 19:00 Cavallino
- 26.05.11 21:23 Robson
- 26.05.11 21:54 pm
- 27.05.11 12:36 to
- 27.05.11 12:42 to
- 28.05.11 12:12 pm
- 28.05.11 12:44 pm
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=