eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypuknięcie - próba naciągactwa?Re: puknięcie - próba naciągactwa?
  • Data: 2011-05-28 12:12:28
    Temat: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> ma, skoro przed szkodą cos miało wartośc 0 to ubezpiueczyciel nie
    >> wypłacając nic doprowadził twoja własność do stanu przed szkodą. pewnie
    >> lepiej byś sie poczuł jakbyś dostał wpłate: "doprowadzenie zderzaka do
    >> stanu z przed zdarzenia 0zł + 23% vat =0zł."
    >
    > Po pierwsze porysowany błotnik czy zderzak nie ma wartości "zero".
    > Sprawdź na Allegro. Po drugie ubezpieczyciel ma wypłacić odszkodowanie
    > pozwalające doprowadzić auto do stanu nie gorszego, niż przed szkodą, co
    > nie musi mieć bezpośredniego związku z rynkową wartością jakiegoś
    > elementu.

    zgoda, fajny wywód tylko nie na temat.
    0 (zerową) wartość to ma uszkodzony lakier na istniejącym w samochodzie
    błotniku/zderzaku (w każdym razie elemencie którego się nie wymienia, i o
    tym od początku piszę.

    > W aucie są części, których w praktyce nie da się sprzedać osobno (nie ma
    > na nie popytu, czyli mają wartość "zero"), są też takie, których
    > odsprzedawać nie wolno. Czyli co, zgodnie z Twoją głupawą teorią tych
    > części w ogóle nie trzeba naprawiać?

    po pierwsze to nie teoria tylko przykład z życia
    po dwa "głupawa teoria" to będzie jak wykażesz jakiś błąd logiczny
    po trzy znowu nie na temat
    interesuje mnie cena zakupu części (lub odtworzenia stanu sprzed), a nie
    sprzedaży

    >> ok tu tkwi bład, spróbuj mi udowodnić, że stan sie pogorszył, wtedy
    >> sprawa będzie jasna.
    >
    > Skoro jest dodatkowa rysa, to stan jest gorszy, bo każda rysa to
    > dodatkowe uszkodzenie.
    >
    ktoś tu już pytał
    czy malujesz cały element czy każdą ryskę.
    podobnie nie możesz być martwy w połowie.

    Wiadomo że każdy woli mieć 1 rysę niż 2
    albo boczną szybę pękniętą niż wybitą
    Czyli uznaję, że samochód z jedną rysą jest obiektywnie więcej wart niż z
    wieloma, tym niemniej jeżeli masz zamiar go polakierować to kolejne rysy nic
    nie wnoszą.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.05.11 12:44 pm

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: