  • Data: 2011-05-26 15:03:49
    Temat: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezzasadnej nie ma, jest tylko zasadna, tzn. taka która wyrówna mu straty.
    > To że Tobie się coś wydaje, nijak nie oznacza, że Twoje wydawanie się jest
    > zasadne.

    brawo! zbliżamy się do konsensusu

    > Zniszczone w 100% jest coś, co zostało zutylizowane, wszystko inne wartość
    > mniejszą lub większą posiada.
    > Zwłaszcza jeśli jest zamontowane na samochodzie i służy do celu dla
    > którego zostało wykonane.
    >
    > Podam Ci przykład z życia - 2 lata temu zdjąłem z alu felg niby zużyte
    > opony.
    [bla bla bla]
    > Czyli mimo, że mi się wydawało, że ich wartość to 0 zł, to jednak nie była
    > to prawda - wszystko jest coś warte.

    ja pierdolę, a gdybym miał córeczkę to czy ona lubiłaby kluseczki????

    > Nie dyskutujemy o wartości Twoich przemyśleń, tylko rzeczy materialnych.

    a to juz wiem dlaczego nic nie kapujesz
    dyskutujemy o róznych sprawach, a Ty nawet nie wiesz o czym.
    dotychczas usłyszałem Twoje przemyslenia o wartosci rzeczy - słuszne
    poniekąd
    tylko że rozpatrujemy kwestię wyceny szkody przez TU - poprosze o parę zdań
    na temat, moze z jakims przykładem
    ale nie o oponach i kuzynie