-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-o
ut.readnews.com!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <irj9j7$nds$1@news.onet.pl> <irjfa4$tvv$1@cougar.axelspringer.pl>
<irjgoq$lsr$1@news.onet.pl> <irjk8v$pte$1@news.net.icm.edu.pl>
<4ddd83b8$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<irl0kf$1tb$1@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 26 May 2011 08:12:20 GMT
Lines: 19
Message-ID: <4dde0b64$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1306397540 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2461 80.52.166.102:44137
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371178
[ ukryj nagłówki ]begin PM
> skoro jedno uszkodzenie kwalifikuje elemetn do lakierowania "Połowy
> zderzaka nie da się naprawić"
> wiec poprzednie małe uszkodzenie kwalifikowało przykładowy zderzak (u
> mnie błotnik) do całkowitego lakierowania a wiec konsekwentnie:
> ubezpieczyciel nie naprawiając (nie finansując naprawy) elementu
> pozostawi go w stanie niegorszym niż przed wypadkiem, czyli
> kwalifikujacym się do lakierowania.
To jest naprawdę proste, spróbuj zrozumieć. Skoro na zderzaku powstało
dodatkowe uszkodzenie, to ubezpieczyciel ma obowiązek je naprawić. W jaki
sposób to zrobi, to już jego sprawa, ale finalnie zderzak ma być w stanie
NIE GORSZYM niż wcześniej. Zderzak, który miał jedno uszkodzenie, a teraz
ma dwa JEST W STANIE GORSZYM.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.11 10:33 PM
- 26.05.11 10:47 to
- 26.05.11 10:50 Excite
- 26.05.11 10:55 Dman-666
- 26.05.11 11:16 PM
- 26.05.11 11:24 PM
- 26.05.11 11:31 to
- 26.05.11 11:33 MZ
- 26.05.11 11:40 PM
- 26.05.11 11:48 Dman-666
- 26.05.11 11:49 to
- 26.05.11 12:39 Cavallino
- 26.05.11 12:59 freddiPL
- 26.05.11 13:22 PM
- 26.05.11 13:32 PM
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta