  • Data: 2009-03-19 14:03:08
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Niestety nie zgodzę się z tobą. To zadaniem fotografa jest sprawdzenie
    > i uzyskanie zgody (IMHO) - dotychczas postępował OK, bo można było
    > założyć, że skoro jedno z rodziców się zgadza to i drugie też. Ojciec
    > dał teraz sygnał, że nie jest OK i to fotograf powinien sprawę
    > wyjaśnić uzyskując zgodę OBU rodziców, no chyba że chce mieć problemy.
    > Ja jako ojciec na taki Twój argument zaśmiałbym się i poprosił o
    > pokazanie *udokumentowanej MOJEJ zgody*. Ja wiem, że solidarność
    > zawodowa, wolność i te pe i te de, ale jeszcze istnieje przyzwoitość.
> [...]

    poniżej napisano że błądzisz, ja napiszę że bredzisz - opieraj się na
    faktach a nie na wydumanych teoriach

    póki co fotograf dostał maila, w którym ktoś podaje się za ojca dziecka na
    zdjęciu - ja takiego maila zlewam - może być konkurencja która skręca się z
    zazdrości
    póki co fotograf ma zgodę w ręku
    póki co nasze prawo stanowi:
    Kodeks rodzinny i opiekuńczy
    Art. 97 par. 2
    Art 98 cały
    Art 146

    jeśli matka Twojego dziecka się zgodziła - to z nią ustalaj i do niej miej
    pretensje
    i napiszę jeszcze raz - póki nie było zapłaty - to zgodę można cofnąć
    i to ona musi tą zgodę wycofać

    --
    pozdrawiam