  • Data: 2009-03-19 12:58:47
    Temat: Re: publikacja zdjec dziecka - prawo
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski napisal:
    > Ja jako ojciec na taki Twój argument zaśmiałbym się i poprosił o
    > pokazanie *udokumentowanej MOJEJ zgody*.

    Ehm, IMVHO bladzisz :)

    Tamten gosc na razie NICZEGO nie udokumentowal, a w szczegolnosci
    rzeczy najwazniejszej: ze jest osoba, za ktora sie podaje.

    Fotograf powinien przede wszystkim wykonac sekwencje:
    a) zazadac potwierdzenia tozsamosci,
    b) zazadac udokumentowania, ze jest ojcem tego dziecka i dysponuje
    prawami rodzicielskimi.

    Wtedy ma prawo zadac usuniecia tego zdjecia. Wczesniej jest
    to dowolny mail z sieci. I nic wiecej.

    Tak sie sklada, ze obowiazek udokumentowania ciazy na osobie,
    ktora chce wywiesc skutki prawne. Ot, co :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek