eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypsychoza diesliRe: psychoza diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.139.242
    !not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: psychoza diesli
    Date: Wed, 14 Feb 2024 12:21:45 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1dxhlw5cvxa8i$.v0e5ihf2s3e1.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <upj13j$gqe$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <e...@4...net>
    <1qesct9d771um.5ik5x69pj6g7$.dlg@40tude.net>
    <uq00n3$o24$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1jpyq13vip9ke$.zz8341x8u309.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <j3exmj30wubo.187rij5327nsj$.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    <ji00gbtp9loo$.fue9jthvsakx$.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.139.242
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="157.25.139.242"; logging-data="9920";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:ajXXejHJrQ2YtCsAIyb9zg0oYIo=
    sha256:8TLPwCL+oU53UVfVxHuP1mpb9B1jGGFffgYr4PMLlJw=
    sha1:0JMT0G3RG8faeH86akCiStLnVX8=
    sha256:TDR0vGqRrpjRf/SBMD8MHqtLEWqkYyL/iUOGd7vCdCQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719492
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 14 Feb 2024 10:39:54 +0100, Myjk wrote:
    > Tue, 13 Feb 2024 18:58:39 +0100, J.F
    >>> Czyli nadal SX4 jest wyższe, a więc większy opór stawia.
    >>
    >> Ale jest węzsze, wiec mniejsze.
    >
    > Weź poczytaj jak "działa" opór powietrza.

    A co - działa na wysokośc, a na szerokośc nie?

    >> No taka była chyba dyskusja - po co te diesle.
    >> Do szybkiej jazdy po autostradach? :-)
    >
    > Nie do szybkiej, tylko do oszczędnej jazdy przy
    > określonych warunkach. Np. tak jak w ciągnikach
    > siodłowych gdy 99% czasu silnik pracuje w idealnych
    > warunakch.

    To wtedy i benzyniak pracuje optymalnie :-)

    No dobra, może w przecietnych warunkach taki ciągnik uzywa niewielkiej
    części mocy silnika, ale musi miec duzą moc maksymalną na podjazdy i
    wiatry. A diesel lepszy przy małych mocach?

    Ale ale ... skoro w osobowych diesel mniej pali,
    to moze mniej pali i poza idealnymi warunkami? :-)


    >> P.S. jeszcze jedna ciekawostka - jak przy predkosciach ok 100km/h
    >> wrzucam luz, to Vectra zwalnia o ok 4km/h co 100m.
    >> A SX4 jakies 6-7km/h.
    >> Wysokość, opory powietrza, mniejsza masa, inne opory?
    >
    > Patrz pierwszy akapit.

    Wysokośc tak, szerokość nie? :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: