eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypsychoza diesliRe: psychoza diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagv185.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: psychoza diesli
    Date: Tue, 13 Feb 2024 17:47:11 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1p294dpacjzx$.18dc2henxg1vz$.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <uqfusl$663i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <lr9en7maqr9c.10g1d3sj0ocvs$.dlg@40tude.net> <1...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: aagv185.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagv185.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.177.185";
    logging-data="32680";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:CgbrNaDf34lugiaQsjrHo0ENH6I=
    sha256:ZTRVZ9mFs0zumdwySel1KY0jcQKnXE9PBPCtr4BkEXs=
    sha1:jMZ4e40t1JvTPXV/ekAAUYH3i+0=
    sha256:jnfwFmEaoHjBsv82uou39ZFeq1JaAq11qNNTCqnt6Jc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719469
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 13 Feb 2024 16:49:10 +0100, Myjk wrote:
    > Tue, 13 Feb 2024 16:33:12 +0100, J.F
    >>> argumenty jakie podałeś są z dupy:
    >>> -dpf problem robi jak ktoś nie umie jeździć i jest to tak samo
    >> A jak trzeba umiec jeździc z DPF?
    >
    > Np. nie zmieniać biegów na wyższy przy 1800 obrotów,
    > tylko ciągnąć nieco wyżej do 2500, a jeszcze wyżej
    > gdy się odbywa przepalanie. Oczywiście trzeba to

    A jak mam ciągnąc wyżej, gdy przepalanie sie właczyło w miescie,
    w korkach, swiatlach ... i blisko celu ..

    > umieć czuć (np. moja Mazda 6 CiTD wyraźnie, dla mnie,
    > szarpała przy odejmowaniu gazu w czasie wypalania,
    > co było niejako logiczne, skoro większą dawkę paliwa
    > dawała w czasie procesu), albo po prostu popatrzeć na
    > chwilowe spalanie które rosło o ~1-2L w stosunku do
    > analogicznych warunków bez wypalania.

    U mnie spalanie rosnie wyraźnie, bo jałowo to jest ~1 l/h,
    a z wypalaniem 4.5 l/h. Oczywiście w czasie jazdy mniej zauważalne.
    Szarpie też charakterystycznie, i nie bardzo wiem czemu.
    Jakby chcial podniesc obroty, to przecież może.

    No i jakos często się dopalanie włącza w 1-3 dni po przejechaniu
    kawałka autostrady, gdzie prędkosci i obrotów nie żałuję ..

    >>> przereklamowany problem jak sławna dwumasa...
    >>
    >> Nie jest przereklamowany.
    >> W oplowskim 1.9cdti na 300kkm jednak starcza,
    >> a potem ... na złom :-)
    >
    > Jak jest używany poprawny olej, jak samochód jest zadbany,
    > nie rzyga olejem i paliwem (zjebane wtryski) to wystarczy
    > na dłużej. A że trupy jeżdżą dopóki nie przestaną jeździć,
    > to masz takie wnioski jak masz.

    A co ma paliwo i olej do dwumasy?
    Ona praktycznie na zewnątrz silnika, w obudowie sprzęgła/skrzyni.
    Suche, bez oleju.
    No chyba, ze jakis simering puszcza troche oleju.


    Natomiast być moze cos do dwumasy mają buty :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: