  • 11. Data: 2012-05-14 23:30:14
    Temat: Re: (pseudo) Gorillapod z Lidla - widział to już ktoś?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > BTW: Nie śledzę wszystkich nowinek - za bardzo lubię swój stary
    > drewniany statyw z metalową głowicą (może kiedyś sprzedam go na aukcji
    > jakiejś galerii, jak tę niedawną Leikę z 1923 roku... :)

    BTW_2: Moja sympatia do niego jeszcze wzrosła, gdy zauważyłem, że
    Keek używa chyba dokładnie takiego samego. Szkoda tylko, że zdjęcia mi
    nie wychodzą równie dobre... :)

    [mr.]

  • 12. Data: 2012-05-15 00:29:09
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Adameck" <a...@o...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    PL_71368_03_b.jpg

    > Mam to cos od ponad roku a wiec zadna nowosc

    Na to właśnie liczyłem zadając to pytanie. :)

    [...]
    > Mam nadzieje, ze troche pomoglem w wyborze.

    Piękna, konkretna i rzeczowa odpowiedź - dzięki! (nawet jeśli
    chyba wskutek jakichś nieciągłości w komunikacji pomiędzy serwerami
    news u mnie Twoje posty wskoczyły ponad 4 dni po fakcie... :)

    Sam też już go oglądałem i nawet napisałem kilka słów własnych
    wrażeń (w sumie zbieżnych).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2012-05-15 10:06:34
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:jorkcl$qse$2@news.task.gda.pl...

    > Witam ponownie.
    >

    > W najodpowiedniejszym momencie przypomniało mi się, że miałem
    > obejrzeć ten statyw z Lidla. :)
    >

    > Statyw obejrzany, sprawiał nawet korzystne wrażenie taniej
    > solidności (za te pieniądze trudno się wręcz spodziewać czegoś
    > lepszego), prawie sam plastik, ale taki raczej solidny, tzn.
    > sztywno-elastyczny, w odróżnieniu od coraz powszechniej wciskanego
    > "ładnego" szklistego plastiku, za to bardzo łatwo pękającego po całości.

    oglądałem takowe i w podobnej cenie nie znalazłem nic co by mnie ujęło
    bardziej. jakościowo wydaje się wporządku jak za te pieniądze.

    > Wrażenie korzystne, jednak statyw nie kupiony - jedna wada kładzie
    > go totalnie na łopatki: otóż kula w tym statywie... też jest plastikowa!

    w moim statywie kula jest metalowa. plastikowy jest oczywiscie caly
    mechanizm zaciskowy, ale wydaje się dość trwały - przynajmniej jak na moje
    potrzeby lekkiego aparatu;)
    natomiast kula w moim zakupionym wczoraj statywie jest na 100% metalowa.

    mam nadzieję że za jakis czas pojawią się ponownie, bo pewnie nie będzie nie
    śmiertelny.
    chyba że znajdziecie coś w cenie ~40 zł na allegro o podobnej jakości.

    do zastosowań z niewielkim aparatem [canon a610] bo na takim testowałem
    sprawdza się BDB

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 14. Data: 2012-05-15 21:22:48
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Bartek" <N...@p...fm> wrote:

    [...]
    > w moim statywie kula jest metalowa.

    Widocznie partia przeznaczona na rodzimy rynek niemiecki... :-]

    Bo też niestety taka jest i prawda - wciąż pozwalamy, by nas
    traktowano jako rynek zbytu dla szklanych paciorków (czyli konkretny
    wniosek: nie kupować tych z plastikową kulą! :))

    Ślepe testy światowych marek FMCG ("szybkozbywalnych"?)
    jednoznacznie pokazały, że produkty kupione w Europie Środkowej pod
    dawnym zaborem radzieckim są odróżnialne (na niekorzyść) od produktów
    kupionych w Austrii i Niemczech (jedynym wyjątkiem była chyba tylko
    Milka; sytuacji odwrotnych, oczywiście - zero). Sam mam zresztą np. aku
    osobiście kupione w Plusie w PL i DE (po tej samej cenie), i niestety,
    te kupione w DE, mimo że starsze - wciąż sprawiają lepsze wrażenie.

    Z rzeczy mniej poważnych: niedawno widziałem, że w Olympusie
    (przynajmniej webowo) wciąż przydzieleni jesteśmy do Europy Wschodniej,
    za to bodajże Canon wyrysował nam dość powiększone terytorium, ale to
    w sumie też smutny dowód na to, że dla nich jest to już kraina "gdzie żyją
    smoki" i można rysować co popadnie... :->

    A przy okazji widać, że od razu trafiłem w sedno problemu - dobrze,
    skubani, wiedzą, gdzie nastąpiło kluczowe dla jakości obcięcie kosztów! :))

    > natomiast kula w moim zakupionym wczoraj statywie jest na 100%
    > metalowa.
    >
    > mam nadzieję że za jakis czas pojawią się ponownie, bo pewnie nie
    > będzie nie śmiertelny.

    No tak, takiego to sam bym kupił... :D Prędzej lub później na
    pewno znalazłoby się dla niego zastosowanie i wtedy może by przyszła
    pora na coś jeszcze solidniejszego....

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 15. Data: 2012-05-15 23:24:46
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    W dniu 15.05.2012 21:22, Mariusz [mr.] pisze:

    > bodajże Canon wyrysował nam dość powiększone terytorium, ale to w
    > sumie też smutny dowód na to, że dla nich jest to już kraina "gdzie
    > żyją smoki" i można rysować co popadnie... :->

    BTW mały OT - bodajże Windows XP czy któryś tam, przed pierwszymi
    poprawkami, przy instalacji i ustawianiu strefy czasowej, na całym
    terytorium Polski wylewał sobie Bałtyk beztrosko... O, tutaj:
    http://adf.ly/8ZYDG

    --
    P,
    M.