    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: (pseudo) Gorillapod z Lidla - widział to już ktoś?
    Date: Tue, 15 May 2012 10:06:34 +0200

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:jorkcl$qse$2@news.task.gda.pl...

    > Witam ponownie.
    >

    > W najodpowiedniejszym momencie przypomniało mi się, że miałem
    > obejrzeć ten statyw z Lidla. :)
    >

    > Statyw obejrzany, sprawiał nawet korzystne wrażenie taniej
    > solidności (za te pieniądze trudno się wręcz spodziewać czegoś
    > lepszego), prawie sam plastik, ale taki raczej solidny, tzn.
    > sztywno-elastyczny, w odróżnieniu od coraz powszechniej wciskanego
    > "ładnego" szklistego plastiku, za to bardzo łatwo pękającego po całości.

    oglądałem takowe i w podobnej cenie nie znalazłem nic co by mnie ujęło
    bardziej. jakościowo wydaje się wporządku jak za te pieniądze.

    > Wrażenie korzystne, jednak statyw nie kupiony - jedna wada kładzie
    > go totalnie na łopatki: otóż kula w tym statywie... też jest plastikowa!

    w moim statywie kula jest metalowa. plastikowy jest oczywiscie caly
    mechanizm zaciskowy, ale wydaje się dość trwały - przynajmniej jak na moje
    potrzeby lekkiego aparatu;)
    natomiast kula w moim zakupionym wczoraj statywie jest na 100% metalowa.

    mam nadzieję że za jakis czas pojawią się ponownie, bo pewnie nie będzie nie
    śmiertelny.
    chyba że znajdziecie coś w cenie ~40 zł na allegro o podobnej jakości.

    do zastosowań z niewielkim aparatem [canon a610] bo na takim testowałem
    sprawdza się BDB

    --
    Pozdrawiam, Bartek