    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: (pseudo) Gorillapod z Lidla - widział to już ktoś?
    Date: Tue, 15 May 2012 21:22:48 +0200

    "Bartek" <N...@p...fm> wrote:

    [...]
    > w moim statywie kula jest metalowa.

    Widocznie partia przeznaczona na rodzimy rynek niemiecki... :-]

    Bo też niestety taka jest i prawda - wciąż pozwalamy, by nas
    traktowano jako rynek zbytu dla szklanych paciorków (czyli konkretny
    wniosek: nie kupować tych z plastikową kulą! :))

    Ślepe testy światowych marek FMCG ("szybkozbywalnych"?)
    jednoznacznie pokazały, że produkty kupione w Europie Środkowej pod
    dawnym zaborem radzieckim są odróżnialne (na niekorzyść) od produktów
    kupionych w Austrii i Niemczech (jedynym wyjątkiem była chyba tylko
    Milka; sytuacji odwrotnych, oczywiście - zero). Sam mam zresztą np. aku
    osobiście kupione w Plusie w PL i DE (po tej samej cenie), i niestety,
    te kupione w DE, mimo że starsze - wciąż sprawiają lepsze wrażenie.

    Z rzeczy mniej poważnych: niedawno widziałem, że w Olympusie
    (przynajmniej webowo) wciąż przydzieleni jesteśmy do Europy Wschodniej,
    za to bodajże Canon wyrysował nam dość powiększone terytorium, ale to
    w sumie też smutny dowód na to, że dla nich jest to już kraina "gdzie żyją
    smoki" i można rysować co popadnie... :->

    A przy okazji widać, że od razu trafiłem w sedno problemu - dobrze,
    skubani, wiedzą, gdzie nastąpiło kluczowe dla jakości obcięcie kosztów! :))

    > natomiast kula w moim zakupionym wczoraj statywie jest na 100%
    > metalowa.
    >
    > mam nadzieję że za jakis czas pojawią się ponownie, bo pewnie nie
    > będzie nie śmiertelny.

    No tak, takiego to sam bym kupił... :D Prędzej lub później na
    pewno znalazłoby się dla niego zastosowanie i wtedy może by przyszła
    pora na coś jeszcze solidniejszego....

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]