  • 91. Data: 2024-10-20 10:26:26
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Zacytuj, bo ja jakoś nie widzę.

    > Naprawdę nie widzisz różnicy? Możesz jeżdzić po swoim podwórku do woli.
    > Co, masz za małe? A to już twoja wina.

    Ale że prawdziwa prywatna motoryzacja? :-)

    Jak dla mnie teraz pieprzysz bez sensu. Sens indywidualnej motoryzacji
    jest taki, że ludzie mogą się swobodnie poruszać w przestrzeni
    publicznej korzystając ze swoich prywatnych środków transportu. To jest
    kwestia swobód obywatelskich.

  • 92. Data: 2024-10-20 11:04:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zacytuj, bo ja jakoś nie widzę.

    ">>> IMO obserwujemy początek zmierzchu indywidualnej motoryzacji.

    > Komu?

    ONYM! ?"

    > Naprawdę nie widzisz różnicy? Możesz jeżdzić po swoim podwórku do woli.
    > Co, masz za małe? A to już twoja wina.

    Powiem więcej - możesz zabijać, kraść i gwałcić - nikt tego nie zabrania
    - po prostu jak cię złapią to idziesz do pierdla.

    Ty startujesz w jakimś konkursie na głupie dowcipy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2024-10-20 11:50:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2024 11:04:40 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ty startujesz w jakimś konkursie na głupie dowcipy?

    No patrz, gdy odpowiedziałem w twoim stylu coś do ciebie dotarło :)
    Prosiłem żebyś zacytował ten kawałek z oficjalnego dokumentu w którym
    ONI twierdzą że zlikwidują przywatną motoryzację. Raczyłeś olać prośbę.
    No to pocałuj mnie w d...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 94. Data: 2024-10-20 11:59:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Prosiłem żebyś zacytował ten kawałek z oficjalnego dokumentu w którym
    > ONI twierdzą że zlikwidują przywatną motoryzację. Raczyłeś olać prośbę.

    Brzydko się zachowujesz ale czymaj:

    https://c40.my.salesforce.com/sfc/p/#36000001Enhz/a/
    1Q000000MdxA/V3QLW6RLSz3O1N7QGaBkJC_ezIfKteg_zgIe5o5
    7GFI

    Strona 44 tabelka 5.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2024-10-20 14:34:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2024 11:59:36 +0200, Shrek napisał(a):

    > Brzydko się zachowujesz ale czymaj:
    >
    > https://c40.my.salesforce.com/sfc/p/#36000001Enhz/a/
    1Q000000MdxA/V3QLW6RLSz3O1N7QGaBkJC_ezIfKteg_zgIe5o5
    7GFI

    > Strona 44 tabelka 5.

    Znasz dowcip o rozdawaniu samochodów na Placu Czerwonym? No, to twoje
    posty spełniają ten schemat :)

    Z tego:
    str.46 (tabelka 5)
    ...ambitny cel...
    Wynika że zarządcy 40 miast postawili sobie pewien ambitny cel. Nie
    wynika wcale że czegokolwiek zakazują, nieprawdaż? Wynika także że
    postawili sobie ten cel w swoich miastach a nie tak jak sugerujesz, na
    całym świecie, mówiąc że burmistrzowie chcą zakazać indywidualnej
    motoryzacji. Ani zakazać, ani wszędzie. Tylko zachęcić i tylko w
    miastach.

    Z kolei z tego i innych podobnych tekstów rozsianych po materiale:
    str.7
    ...ostatecznie to poszczególnie ludzie będą decydować czy posiadać albo
    używać prywatnych aut...

    ...ale wiele z proponowanych interwencji zaproponowanych w tym raporcie
    opiera się na indywidualnych działaniach.

    str.14
    ..Zmiana wyborów konsumentów i producentów jest trudnym zadaniem...

    str.55
    Miasta mogą współpracować razem z osobami fizycznymi, biznesem i innymi
    poziomami rządem, aby osiągnąć zmiany

    Wynika że cel zamierzają osiągnąć nie w drodze zakazów tylko w drodze
    współpracy ze społeczeństwem, jednostkami i organizacjami, przez takie
    przekonstruowanie miast by ci sami doszli do wniosku że rezygnacja z
    indywidualnej motoryzacji *w miastach* jest czymś bardzo fajnym.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 96. Data: 2024-10-20 16:02:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Wynika że zarządcy 40 miast postawili sobie pewien ambitny cel. Nie
    > wynika wcale że czegokolwiek zakazują, nieprawdaż?

    Przypomnę o czym dyskutujemy.

    "> IMO obserwujemy początek zmierzchu indywidualnej motoryzacji.

    Przecież to nie jest żadna tajemnica że o to chodzi...
    "

    Bez znaczenia czy przymusowo czy nie - taki _jest_cel_ tej organizacji.
    Pomijając już że twoje "bez zakazów" jak robi się zakazy jest robieniem
    kurwy z logiki na poziomie zaawansowanym podobnie jak tłumaczenie że
    dyskryminacja mężczyzn w związku z wiekiem emerytalnym nie jest
    dyskryminacją tylko dyskryminacją pozytywną:P

    > str.14
    > ..Zmiana wyborów konsumentów i producentów jest trudnym zadaniem...

    Zwłaszcza jak robisz to wbrew nim. Jak zmiana broni się sama to łatwiej.
    Na przykład nie trzeba było zakazywać telefonii stacjonarnej.

> [...]
    > przekonstruowanie miast by ci sami doszli do wniosku że rezygnacja z
    > indywidualnej motoryzacji *w miastach* jest czymś bardzo fajnym.

    Na przykład przez zakaz wjazdu samochodów starszych niż kilka lat do
    centrum (a drugim postulatem jest żeby samochody "żyły" 50 lat zamiast
    obecnych 20:P). Nie wcale nie ma zakazów:P

    W czym w zasadzie masz problem żeby przyznać że koniec motoryzacji
    prywatnej jest celem i będzie osiągany różnymi środkami jednocześnie - w
    tym zakazami? Popierasz ale wstydzisz się przyznać czy wstydzisz się
    przyznać sam przed sobą czy jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2024-10-20 17:07:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2024 16:02:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > tym zakazami?

    Z uporem idioty wracasz do zakazu którego nie ma. Zwłaszcza nie ma w
    dokumencie który przywołałeś jako swój koronny dowód na obecność
    zakazów. A że indywidualna motoryzacja się kończy to całkiem inna
    historia i bynajmniej nie spowodowana zakazami tego czy owego.
    Można ci wskazywać że w puli zachęt do *dobrowolnego porzucania*
    użytkowania indywidualnego auta w mieście jest np. darmowa miejska
    komunikacja, wypróbowywana w niektórych miastach nawet w Polsce. Jest
    rozbudowa niekolidujących z ruchem samochodowym dróg rowerowych. Można
    ci wskazywać (choć to poziom raczej niedostępny dla prostych umysłów) że
    jeśli wierzyć statystykom gospodarczym, świat odchodzi od konsumpcji
    rzeczy na rzecz konsumpcji usług, co w praktyce znaczy "nie kupuję
    samochodu, jak będę potrzebował przmieścić d... to se kupię usługę
    transportową".
    Ale ty wolisz widzieć świat pełen zakazów, złośliwie nakierowanych na
    Shrekową szkodę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2024-10-20 17:27:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z uporem idioty wracasz do zakazu którego nie ma.

    Tak tak, a strefy czystego transportu czy zakaz spaliniek nie są zakazami:P

    Jeszcze raz - w czy jest problem żeby przyznać że jest taki cel i będzie
    on osiągany _również_ (choć nie tylko) zakazami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2024-10-20 18:26:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2024 17:27:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tak tak, a strefy czystego transportu czy zakaz spaliniek nie są zakazami:P

    Prztypominam że lansujesz tezę że ONI zakażą indywidualnej motoryzacji.
    A nie, że zakażą wjeżdżania ICE do śródmieścia czy zakażą rejestracji
    ICE który pali olej i dymi albo nie ma hamulców. Te zakazy ani nie są
    zakazaniem indywidualnej motoryzacji ani nie zmierzają do niego. Dalej
    możesz kupić brykę i sobie hulać po śródmieściu. Tyle że będzie
    elektryczna i wciąż będzie musiała mieć hamulce :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 100. Data: 2024-10-20 18:44:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prztypominam że lansujesz tezę że ONI zakażą indywidualnej motoryzacji.

    Sam sobie napisałeś. Przypomnę - dyskusja zaczęła się od tego czy
    obserwujemy zmierzch motoryzacji indywidualnej a ja napisałem że
    "przecież o to chodzi". No skoro mają taki cel to znaczy że o to im
    chodzi. Z czym nie potrafisz się zgodzić i piszesz że skoro nie piszą
    wprost że będą lobbować o zakazy (co zresztą robią), to znaczy że cel
    nie jest celem.

    > A nie, że zakażą wjeżdżania ICE do śródmieścia czy zakażą rejestracji
    > ICE który pali olej i dymi albo nie ma hamulców.

    Ale wiesz, że od tego to są stacje kontroli, natomiast oni będą
    zakazywać po dacie produkcji? Co zresztą stoi w konflikcie logicznym z
    kolejnym postulatem że samochody mają "żyć" po 50 lat zamiast 20:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!