    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Date: Fri, 15 Apr 2011 07:04:30 -0700 (PDT)

    On Apr 15, 8:56 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > generalnie sie do ciebie nie odzywam ale wejdę tutaj w polemikę...

    Generalnie to ty sie odzywasz do mnie najwiecej, mimo ze niektorzy
    nawoluja blagalnie do olewania mnie.

    > nie chodzi nawet o to przejaranie które wynika z doświetlania lampą
    > błyskową, niestety na tej fotce widać, że zastosowano lampę błyskową, choćby
    > po tym ostrym cieniu od końca dolnej poręczy balustrady.

    Opisalem ci jakie tam sa przepalenia akurat to o ktorym piszesz, to
    jest najmniej znaczace.
    Powtorze, ze ja te wszystkie przepalenia i niedopalenia widze w
    programie do przegladania zdjec.
    Jakby mi one przeszkadzaly, to bym poprawil albo wywalil zdjecie.

    > Ja wiem, że klientom to nie przeszkadza, ale nie wygląda zbyt dobrze,
    > doświetlenie powinno być robione tak aby nikt nie spostrzegł, że coś
    > doświetlano. Oczywiście to jest moje zdanie jako osoby z dobrym gustem. Z
    > drugiej strony w literaturze też zwraca sie uwagę na takie stosowanie
    > dodatkowego światła w plenerze aby to nie raziło.
    >
    > 100% sesji modowych jest świecona lampami lub/i blendami, zwykle jednak nie
    > widać tego na materiale wynikowym.

    Jak mi zaplacisz tyle co placa za zdjecia "modowe", to tez otrzymasz
    odemnie zdjecia takie jak tamte.
    Tylko do tego musisz jeszcze mi dac tyle czasu na fotografowanie
    pleneru slubnego jak maja tamci, a nie wszystko w pospiechu bo tylko
    pol godziny czasu i limuzyna czeka bo za nastepe pol godziny kierowca
    zarzada 60 dolcow oplaty.

> [...]
    > aby zbliżać sie do jakiegoś ideału, do mistrzostwa. Obecnie pojawiła sie
    > tendencja do estetyki śmieciowej, byle jak i byle co. To widać w fotografii
    > prasowej, która obecnie jest przykładem kompletnego upadku warsztatu
    > fotograficznego. Większość publikownaych zdjęć robią osoby nie mające nawet
    > minimalnego pojecia o zasadach perspektywy i kompozycji. Czego objawem są
    > powszechne duże głowy i krótkie nóżki celebrytek i celebrytów, bo komu by
    > sie chciało przyklęknąć podczas robienia zdjęcia, lepiej przecież opuścić

    Juz pare razy pisalem co sie dzieje z jakoscia fotografii z
    umiejetnosciami fotografow i najbardziej z klientami ile chca za
    usluge zaplacic, bo przecietny fotograf by sobie poradzil z wykonaniem
    lepszej pracy.
    Popytaj fotografow jak to jest tymi klientami.
    Poczytaj tez chocby w moich nowych watkach jacy to profesjonalisci sa
    na rynku
    Jakie to wspaniale portfolia maja, jak sie wychwalaja na tych
    stronach, jak sie cenia, a potem klient dostaje "bryndze".

    Popatrz na tej mojej wyczajonej stronie, jak ja sie reklamuje w ABOUT
    ME.
    Mam zamiar wlasnie na tej reklamie zdobyc wiecej klientow i zwiekszyc
    ilosc wejsc.
    Sama dyskusja na tej grupie spowodowala, ze masa ludzi weszla zobaczyc
    jakie to straszne knoty robie.
    Jeden z grupowiczow zapytal juz na priv, czy moze mnie polecic swojej
    siostrze zamieszkujacej moje okolice.
    Zdziwilo mnie jak wiele nieznanych mi z grupu osob, przyslalo mi mile
    slowa na temat moich zdjec, bo nie mieli odwagi odezwac sie na grupie.
    Zdziwilo mnie tez, ze znalezli sie odwazni i tutaj dosc dobrze ocenili
    moje zdjecia.
    Okazalo sie, ze zamiast mi zaszkodzic, to tutejsi "ludzie z dobrym
    gustem zaczynaja mi napedzac klientow.
    Przelamal sie tez strach w wypowiedzaniu do mnie paru zyczliwych slow.
    Na waszych obszczekiwaniach i inwektywach zamierzam zrobic sobie
    wieksza reklame, bo ludzie z ciekawosci wchodza zeby zobaczyc te
    gnioty i kotlety o ktorych piszecie a tam sa normalne poprawnie
    wykonane slubne fotografie.
    Wlasnie normalne a nie "artystyczne" dziela z "papierowa glebia
    ostrosci" i czesto czarno biale, bo "kolor cus nie wyszedl".
    Poczytaj sobie opinie chocby pod tym adresem:
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3285691#Scene_1
    a jak bedzie malo, to zapodam duzo wiecej podobnych.

    > To tyle.

    To tyle.

    > Zastanawiam się czasem skąd tyle w tobie jadu i złości.

    Stad, ze inaczej wolno z takimi jak ty i twoi koledzy.
    Na szczescie jest was paru, moze parunastu takich kmiotow.
    Chlopaczki poczuli, ze nie dadza rady mi jednemu i wsadzajac mnie do
    KF, "wychedozyli'" sie sami z moich dyskusji i o to mi chodzilo.
    Nie trzeba byc gigantem intelektu, zeby sobie uswiadomic, ze
    umieszczenie kogos w KF, to taka strusia metoda, chowania wlasnej
    glowy w piasek by nie widzic przeciwnika a jednoczesnie wypina mu sie
    swoj wlasny odwlok na kopniaki.
    Tak wiec to oni mnie nie widza i nie widza, ze czasem kopa w
    znieczulony odwlok dostaja, ale ja sie specjalnie nie wysilam by im to
    robic.
    Nawet mi szkoda takiego niby inteligenta jak wyszomir, ze tak sie
    blazni i litosciwie prosi abyscie znieczulenia mu nie usuwali bo jego
    odwlok zaczyna cierpiec.

    > Musisz być kurewsko
    > sfrustrowany swoim życiem, w sumie to żal mi ciebie, biedny (duchowo, nie
    > finansowo) emigrancie.

    Kurewsko, to postanowilem wam troche spraw wyjasnic, nie tyle w celu
    zeby was przekonac, ale zeby w innych obudzic troche ducha odwagi i
    nie cykania sie, ze zostana zaszczekani bo zygmunta sfrustrowanego
    kotleciarza slubnego mogli pochwalic, za te jego nedzne fotografie,
    tak tu przez was wyszydzane.

    > Może zamaist wylewać frustracje tutaj idź do dobrego
    > terapeuty :)

    Przemysl sprawe, to moze wyciagniesz wniosek, ze moze jednak to nie ja
    powinienem terapeuty szukac.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/