  • Data: 2011-04-12 16:50:36
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 12, 10:57 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Co prawda nie pisałeś tego do mnie, ale, nie wiedzieć
    > dlaczego, zaczynam Cię nie lubić :-).

    To juz twoj problem.

    > I nawet nie za to że
    > bez przerwy czegoś się czepiasz, a raczej za brak
    > poszanowania innych. Człowiek dobrze wychowany pisząc do
    > kogoś używa wielkiej litery w słowach "Ci", "Ty", "Tobie"
    > itp.

    Tez twoj problem.

    > Tobie ta forma jest widać obca, podobnie jak dystans do
    > samego siebie, poczucie kumoru itd :-). Ale na antypodach
    > panują chyba inne obyczaje...

    Poczucie "kumoru", to ja widze w uzywaniu slow, ktorych znaczenia nie
    znasz.
    Gdybym nawet przebywal na antypodach w stosunku do twojego miejsca, to
    jednoczesnie, twoje miejsce staloby sie antypodami dla mnie.

    > Ale za to podziwiam Cię z innego powodu. Mianowicie z tego,
    > że mimo wstawiania na strony setki fotek dziennie,
    > znajdujesz jeszcze czas na pisanie o każdej porze na grupie

    Kto Cie oszukal, ze kazdego dnia?
    W najgorszym wypadku, robie to ja i to zaczynajac od srody a konczac
    na piatku, czyli raptem 3 dni w tygodniu.

    > :-). Aż boję się zajrzeć na inne grupy, bo może się zdarzyć,
    > że tam Ciebie też pełno ;-)).

    Czasami tak, ale jakos sobie upatrzylem wlasnie ta grupe jako
    odskocznie od roboty i do posmiania sie.

    > Jest Was dwóch, trzech, czy
    > może kwartet?

    Od miesiaca jest nas przewaznie kwartet.
    Uwazam, ze robota bez mozliwosci odprezenia sie w dowolnej chwili,
    jest mniej warta od takiej gdzie mozna pozartowac, pozmiac sie,
    pogadac i czuc pelnie swobody.
    Pracownicy potrafia to docenic.
    Maja jednak swiadomosc, ze za niewykonanie pracy, nie dostana zaplaty.
    Jak dotad, nie narzekaja, - zaluja jednak, ze nie mam dla nich pracy
    przez okragly rok.
    Ja sam tez tego zaluje, bo jak mam mniej pracy, to przewaznie sam ja
    wykonuje albo z jednym pomocnikiem.
    A tak jak teraz, to ludzie pracuja, a ja mam czas na wszystko, poza
    weekendami.