  • Data: 2011-04-13 07:39:13
    Temat: Re: przypadkowo wpadło na drugi monitor
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To juz twoj problem.

    Nie uważam tego za problem, nawet mnie to cieszy ;-)

    > Tez twoj problem.

    Nie, to już nie jest tylko mój problem, a raczej każdego, o
    kim piszesz.

    > Poczucie "kumoru", to ja widze w uzywaniu slow, ktorych
    > znaczenia nie
    > znasz.
    > Gdybym nawet przebywal na antypodach w stosunku do twojego
    > miejsca, to
    > jednoczesnie, twoje miejsce staloby sie antypodami dla
    > mnie.

    Czyżby? Gdyby Twój mózg przyswoił sobie coś takiego jak
    znaczenie potoczne to może byś pojął sens moich słów :-)

    > Kto Cie oszukal, ze kazdego dnia?

    Czyli jednak naprawdę nie wiesz o czym mówię, a szkoda...
    Spróbuję raz jeszcze wytłumaczyć, choć razcej nie wierzę że
    się uda. Ta setka fotek dziennie to średnia, którą
    określiłem na podstawie Twoich słów :-). A czy robisz to co
    dzień, co dwa czy co pięć, nie ma znaczenia. Czasowo zajmie
    to i tak tyle samo...

    > Uwazam, ze robota bez mozliwosci odprezenia sie w dowolnej
    > chwili,
    > jest mniej warta od takiej gdzie mozna pozartowac, pozmiac
    > sie,
    > pogadac i czuc pelnie swobody.

    Fakt, Ameryka to podobno wolny kraj ;-).

    > A tak jak teraz, to ludzie pracuja, a ja mam czas na
    > wszystko, poza
    > weekendami.

    Pozazdrościć ;-))))