  • Data: 2012-02-10 19:25:37
    Temat: Re: przymykanie przyslony a jakosc obrazu
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze kamil:

    > Przy krajobrazach nie potrzebujesz dokładności rzędu 100m/110m/120m, nie
    > przesadzajmy

    No właśnie potrzebujesz, od kiedy fotki ogląda się w powiększeniu na
    monitorze.

    Jedyne co można zrobić, to po wielokrotnych próbach wyznaczyć sobie
    samodzielnie punkty z hiperfokalną dla danych przysłon, ale z ustawieniem
    tego i tak będzie problem, bo wypadną zaraz przed nieskończonością, a skala
    zwykle znajduje się pod szybką (więc nawet nie można jej opisać mazakiem).

    Oczywiście jeśli kogoś interesuje wyłącznie 15x10, to nie ma się co w to
    bawić, ale wtedy po co megapiksele i obiektywy za kilka tysięcy.