eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przykład praktyczny :)
    Date: Tue, 08 Mar 2011 14:57:23 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <il5cjm$t6e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <il0r8p$l2u$1@inews.gazeta.pl> <il10g2$1g4$1@news.task.gda.pl>
    <20110307093739.4f960d7a@babcia-workstation>
    <il2c7i$r2r$1@node2.news.atman.pl>
    <20110307131719.17ef8c26@babcia-workstation>
    <il2mg0$5jk$1@node2.news.atman.pl>
    <20110307152327.1496703a@babcia-workstation>
    <il2tid$dh8$1@node2.news.atman.pl>
    <20110308093146.3c68d31c@babcia-workstation>
    <il54ne$q6e$1@node2.news.atman.pl> <il5832$ckd$1@inews.gazeta.pl>
    <il5aov$hp$3@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-91-129.montecassino.trustnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299592631 29902 193.93.91.129 (8 Mar 2011 13:57:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 13:57:11 +0000 (UTC)
    X-User: wojciech.babicz
    In-Reply-To: <il5aov$hp$3@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94259
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 14:25, Icek pisze:
    >> w podobnym miejscu jak piszesz (serwerownia, klima itd, duży węzeł)
    >> mieliśmy numerek do domofonu - żeby wejść na klatkę, bo tak był domofon
    >> skonstruowany. I co ? przychodzę pewnego dnia i mam "error". Lecę do
    >> administracji, co jest grane ? a oni na to, że wyłączyli wszystkie
    >> numery obce "uniwersalne, serwisowe, tj. niepołączone z mieszkaniami",
    >> na wniosek lokatorów, którzy się skarżyli, że numery się rozeszły po
    >> osiedlu i podobno ktoś w nocy łazi po klatce. I mogą mi dać klucz od
    >> domofonu ... Ciekawe co by było, gdyby to była awaria w sobotę wieczór
    >> ... To są rzeczy nie do przewidzenia. I nie ma znaczenia, że wczoraj
    >> byłem i działało - DZISIAJ przestało.
    >
    > ale co jak domofon Cie nie wpuści to już czekasz do następnego dnia ?
    >
    > To my chyba jakiś super serwis mamy bo np. serwis dzwoni tym domofonem
    > do klienta, żeby otworzył drzwi.
    >
    > Przedstawiane tu problemy są w mojej ocenie wirtualne. Nigdy brak kodu
    > do domofonu nie zatrzymał naszego serwisu przed naprawą dużej usterki.

    Wychodzi na to, że dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. O północy też
    dzwonisz po ludziach, żeby cię wpuścili do klatki ? a potem np. żeby
    pożyczyli klucz od piwnicy :)))
    Staram ci się pokazać, że nie wszystko można przewiedzieć. Dobra -
    spróbuję wymyślić jakiś bardziej hardcorowy przykład.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: