eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: Info z UKE
  • Data: 2011-03-08 15:13:35
    Temat: Re: Info z UKE
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 13:17, niusy.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>
    >
    >>
    >> Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
    >> słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez
    >> cały czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.
    >>
    >> Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
    >> rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować
    >> ludziom, że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić
    >> wystarczą jakieś subiektywne testy przez nich przeprowadzone.
    >>
    >> Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i
    >> dopiero później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie).
    >> Jeżeli coś jest nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej
    >> podstawie można cokolwiek stwierdzić (czy ma rację czy nie).
    >
    > Kto to niby miałby stwierdzić ?

    Ekspert

    >
    >> Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo
    >> należy wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.
    >
    > Klient z założenia powinien mieć rację bo nie poto kupuje usługę by się
    > użerać z dostawcą. Jak będzie zadowolony to przecież nie odejdzie. A jak
    > w ten prosty sposób sprawdzi wszystkich dostawców w okolicy to na pewno
    > nie zostanie przy słabym.

    Nie wiem kto wymyślił, że "klient ma zawsze rację". Dla mnie to jedna
    wielka głupota. Wyjaśnij mi jak klient może mieć rację o czymś o czym
    nie ma zielonego pojęcia ? Co rozumiesz pod pojęciem "użeranie się z
    dostawcą". Jeśli sytuacje jak poniżej to gratuluje.. naprawdę klient się
    naużerał ze mną, bo nie chciałem naprawić komputera, żeby internet mu
    działał. Oczywiście w cenie abonamentu.

    >
    >>
    >> Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
    >> działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
    >> przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja
    >> odpowiadam za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z
    >> 15minut.
    >
    > Można nie zawierać umów z klientami detalicznymi.

    W drugą stronę... klienci mogą nie kupować w ogóle dostępu do Internetu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: