  • Data: 2011-03-08 13:57:23
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-08 14:25, Icek pisze:

    > ale co jak domofon Cie nie wpuści to już czekasz do następnego dnia ?
    >
    > To my chyba jakiś super serwis mamy bo np. serwis dzwoni tym domofonem
    > do klienta, żeby otworzył drzwi.
    >
    > Przedstawiane tu problemy są w mojej ocenie wirtualne. Nigdy brak kodu
    > do domofonu nie zatrzymał naszego serwisu przed naprawą dużej usterki.

    Wychodzi na to, że dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. O północy też
    dzwonisz po ludziach, żeby cię wpuścili do klatki ? a potem np. żeby
    pożyczyli klucz od piwnicy :)))
    Staram ci się pokazać, że nie wszystko można przewiedzieć. Dobra -
    spróbuję wymyślić jakiś bardziej hardcorowy przykład.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym