  • Data: 2011-03-08 14:54:13
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ziolko" <z...@i...pl>

    > nie ma sprawy ....
    > ja z chęcią ci podłączę za 3 tys PLN i za każdy dzien po 500 PLN ??

    A ja myślisz kupię ?

    > acha za demontaż to tylko 1 tys PLn.

    Już wiem, to co postuluję wszędzie by infrastruktura była własnością
    lokalną. I jak się lokalna społeczność nie umie zorganizować w sprawie
    klucza czy czego tam bądź to ponosi konsekwencje, ale żeby klient miał
    ponosić konsekwencje za wszystkich to kompletna głupota jest. Nie na tym
    jego rola polega !!!

    > Dalej ci się podoba pomysł??

    Mnie się wydaje, że Ty nie rozumiesz czym różni się klient od usługodawcy.