eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-08 15:15:49
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 14:16, niusy.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "mk" <h...@p...onet.pl>
    >
    >>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
    >>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
    >>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
    >>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
    >>>
    >>> wojtek
    >>>
    >> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za
    >> awarie wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych
    >> pieniedzy, klient tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.
    >
    > A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
    > usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
    > nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.


    a czemu to ma być obowiązek operatora ?

    Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam
    się zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
    technicznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: