eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-08 13:16:10
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "mk" <h...@p...onet.pl>

    >> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
    >> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
    >> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
    >> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
    >>
    >> wojtek
    >>
    > A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za awarie
    > wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych pieniedzy, klient
    > tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.

    A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego usługę
    na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma nie do
    kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: