  • 291. Data: 2013-05-22 13:19:03
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a) :

    > [...]
    > He, he.
    > Pewnie teraz mnie pociagna do odpowiedzialnosci za zdradzanie tajemnic
    > majacych istotne znaczenia dla bezpieczenstwa panstwa.
    > Przeciez oni maja moje dane (zarowno ten BOR jak i policja spisali dane
    > z dowodu) i na pewno sporzadzili notatke. A calosc powinna byc na
    > zapisie monitoringu.

    Bo nie było oficjalnej skargi. Skoro lemingi nigdy nie protestują na
    nadużycia władzy, to funkcjonariusze robiliby tak dalej. Być może
    bez oficjalnej wiedzy przełożonych o tym. Pewnie i tak skończy się
    na pokiwaniu palcem i mrugnięciu oczkiem do podwładnych - że też wam
    się taki upierdliwy trafił ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 292. Data: 2013-05-22 15:53:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kni95l$5jp$1@node2.news.atman.pl>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Ależ nie ma za co - ja tylko zrobiłem to, o czym było pisane w wątku ;)

    Doszla do ciebie wiadomosc na priv?
    Pisalem na adres z ktorego wysylasz (po odjeciu anty-spamu).
    --
    TA

  • 293. Data: 2013-05-22 18:17:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.05.2013 15:53, T...@s...in.the.world pisze:

    > Doszla do ciebie wiadomosc na priv?
    > Pisalem na adres z ktorego wysylasz (po odjeciu anty-spamu).

    Doszło, doszło.

    Ja tylko wysłałem pytanie do rzecznika i przekazałem odpowiedź. Nic
    więcej nie wiem :)

  • 294. Data: 2013-05-23 07:08:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > bez oficjalnej wiedzy przełożonych o tym. Pewnie i tak skończy się
    > na pokiwaniu palcem i mrugnięciu oczkiem do podwładnych - że też wam

    większość nie protestuje więc jest jak jest...

    gdyby każdy zgłaszał taki fakt to by w końcu stwierdzili dajmy se spokój.

    za skargą jest zawsze jakieś śledztwo wewnętrzne, trzeba sporządzić notatki,
    wytłumaczyć sie przełożonym itd...

    więc im więcej skarg tym większa szansa na to że funkcjonariusze będą starli
    sie tak postępować aby nie prowokować skarg.

  • 295. Data: 2013-05-23 14:19:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <knk87f$4ve$1@news.task.gda.pl>,
    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > więc im więcej skarg tym większa szansa na to że funkcjonariusze będą starli
    > sie tak postępować aby nie prowokować skarg.

    Tez tak uwazam.
    Tylko, ze jestem w mniejszosci.
    Wszedzie gdzie pietnuje jakies absurdy slysze tylko - Pan jest pierwszy,
    ktory zwraca na to uwage. Nikt wczesniej sie nie skarzyl.
    --
    TA

  • 296. Data: 2013-05-23 16:36:00
    Od: T...@s...in.the.world

    A nie macie pomyslow, ktory magazyn fotograficzny bylby zainteresowany
    ta historia?
    Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat
    przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.
    --
    TA

  • 297. Data: 2013-05-23 22:39:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-23 16:36, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat
    > przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.

    Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    --
    animka

  • 298. Data: 2013-05-23 22:44:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    animka napisał(a) :

    > Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    Chciałbym nieśmiało zauważyć, że grupy dyskusyjne służą do pisania.
    Też. Do czytania też służą. Już nie musisz czytać całego archiwum
    p.s.p. Wystarczyłoby, żebyś chociaż przeczytała to co napisano o
    takich tabliczkach w tym wątku. Tak wiele wymagam?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 299. Data: 2013-05-24 01:11:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 May 2013, animka wrote:

    > Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

    Że co, ma ich oskarżyć o niegospodarność?
    W sumie...

    pzdr, Gotfryd

  • 300. Data: 2013-05-24 08:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.05.2013 22:44, Zbynek Ltd. pisze:

    > tabliczkach w tym wątku. Tak wiele wymagam?

    W tym przypadku - owszem ;-> Durnej animki nie znasz?