  • Data: 2013-06-24 00:52:55
    Temat: Re: przycisk do myszy
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    news:51c76237$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...
    > witam
    > nie krzyczcie, bo to dlamnie ważne. mam mysz logitecha, dostałem w prezencie,
    > kosztowała fortune, (napewno więcej niż 100zł) pada w niej lewy klawisz.
    > znaczy działa, ale wciśnięty i przytrzymany sam puszcza. myszy jeszcze nie
    > rozbierałem, ale na 99% jest w niej standardowy pstryczek, (kosteczka z
    > cyckiem) jak w innych myszkach. Gdzie takie coś kupić, ale bardzo wysokiej
    > jakości?. Uprzedzam, nie chcę kupować myszki za 20zł żeby wygrzebać jeden
    > przycisk.

    obecnie mam takie, moge polecic

    http://www.tme.eu/pl/katalog/?idp=1&search=d2f211&cl
    eanParameters=1

    http://www.tme.eu/pl/katalog/mikroprzelaczniki-konek
    torowe_113049/#id_category=113049&s_field=niski_prog
    &s_order=ASC&visible_params=2%2C689%2C692%2C693%2C69
    4%2C117%2C699%2C698%2C42%2C32%2C13%2C82%2C695%2C722%
    2C157%2C22%2C11%2C23%2C31%2C697%2C21%2C522%2C413&use
    d_params=699%3A3073%3B&page=1

    zwroc uwage na wymiary, wyprowadzenia i co najwazniejsze sile zadzialania
    zebys nie mial zbyt miekko ani zbyt twardo, zazwyczaj maja one ok. 1,5N,
    ale przy ktorejs z napraw dla znajomych kupilem bez czytania i trafilem
    na tak miekkie ze nie dalo sie trzymac palca na myszce

    > Natomiast rozważam zastosowanie kontaktronu z magnesem. Boję się ze kontakron
    > nie sprawdzi się na tak małym skoku.

    dodatkowo trzeba rozwiazac kwestie powrotu klawisza, w sumie dlubanie z
    kontaktronem, magnesem, i sprezyna - moze byc troche upierdliwe

    chociaz plusem moze byc cisza