  • Data: 2011-09-08 15:22:39
    Temat: Re: przetwornica o szerokim zakresie napięć wejściowych
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello sundayman,

    Thursday, September 8, 2011, 4:28:36 PM, you wrote:

    > Polemizowałbym. Jeśli elektroda nie ma służyć m.in. umożliwieniu
    > pomocy/nauki , to niby czemu ?
    > Wielokrotnie mi tam pomagano, jeśli mogę też staram się to robić.
    > No, ale o tym już tu było wielokrotnie więc co będziemy dyskutować.

    Ale temat jest zbyt obszerny, żeby go załatwić Elektrodą. Wymaga
    pewnego minimum wiedzy a prawa Ohma naprawdę na Elektrodzie nie ma
    nikt ochoty uczyć. Mi w każdym razie mocno znudziło się tolerowanie
    pytań o elementarz.

    html
    > Ano właśnie.
    > Oczywiście. Tyle, że nie zawsze jest to możliwe / uzasadnione.

    Błądzisz.

    > Jak będę coś takiego robić w 100 albo więcej egz. to się do Ciebie zgłoszę
    > (jeśli mnie będzie na Ciebie stać).

    Ale dlaczego do mnie? Zgłoś się do firmy, która produkuje
    transformatory na zamówienie. Ale z jedną sztuką ich nie ucieszysz...

    > Z drugiej strony, w ten sposób można odpowiedzieć na 99% próśb o pomoc czy
    > wyjaśnienie. Czy to ma sens - wątpię...

    Czyli co? Mam Cię za darmo nauczyć projektowania przetwornic, którego
    sam się uczyłem latami?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl