  • Data: 2011-09-08 16:50:16
    Temat: Re: przetwornica o szerokim zakresie napięć wejściowych
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-08 18:14, sundayman pisze:

    > Co prawda układy PI nie są najtańsze, ale w tym przypadku nie robi mi
    > różnicy czy zasilacz będzie kosztował 10 czy 30 zł.
    > Bardziej szkoda mi czasu, który musiałbym poświęcić na naukę n/t
    > przetwornic, głównie dlatego, że w mojej praktyce
    > mam z tym do czynienia rzadziej niż sporadycznie...

    A myślałeś o tym żeby wstawić gotowy moduł przetwornicy DC/DC? Czas
    który przeznaczysz na dłubanie przetwornicy z elementów dyskretnych
    kosztuje dużo więcej niż kupienie nawet w detalu paczki "gotowców" i ich
    przesyłka z drugiego końca świata. Chyba że projektujesz urządzenie
    które potem będzie wytwarzane w tysiącach sztuk.

    pozdrawiam