  • 21. Data: 2008-10-12 17:16:47
    Temat: Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?
    Od: Arkadiusz Patyk <a...@a...euo.rg>

    On Sun, 12 Oct 2008 16:30:27 +0200, Marcin Kocur
    <m...@g...com.wytnij> wrote:

    >A ja zapytam z pozycji zwykłego użytkownika konta na gmailu: jak
    >wyłączyć tam filtrowanie?

    wyłączyć to nie wiem, ale możesz dać filtr co złapie wszystkie.
    W filtrze da się zaznaczyć by nigdy nie traktował jako spam tych
    wiadomości.
    --
    Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
    [IRC:areq GG:1383 jid:arek<>patyk:net]

  • 22. Data: 2008-10-12 17:43:02
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2008-10-12 14:11, futszaK napisał(a):

    > a mi ktoś powiedział że nie ułatwiamy życia spamerom i nie informujemy
    > ich o tym że dana poczta nie dotarła... :/

    w tym akurat wypadku cieszyłem się że zwrotka poszła...

    ale fakt, że irytujące jest to, że czasami dostaję zwrotki odbite od
    serwera nadawcy spamu... :/

    --
    CZAK

  • 23. Data: 2008-10-12 17:55:14
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Arkadiusz Patyk napisała na pl.internet.polip:

    > wyłączyć to nie wiem, ale możesz dać filtr co złapie wszystkie.
    > W filtrze da się zaznaczyć by nigdy nie traktował jako spam tych
    > wiadomości.

    Na to nie wpadłem, dzięki. Się wypróbuje jutro.
    Marcin Kocur

  • 24. Data: 2008-10-12 17:56:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin Kulas pisze:

    > oceniały. Oczywiście podniósł się krzyk, że "nie życzą sobie by cokolwiek
    > z ich pocztą robić, bo mają antywirusa i antyspam u siebie". Klient nasz
    > pan. Wyłączyłem dla jego kont antywirusa i antyspama. Dostawał każdego
    > maila, który przychodził na jego domenę - tak jak chciał. Po 2 tygodniach

    tutaj się rodzą pewne problemy - jak filtrujesz w sesji smtp to
    odciążasz serwer, ale nie masz kontroli do kogo leci mail. Jak mogłeś
    wyłączyć filtrowanie dla domeny, albo kontrolować filtrowanie per
    domena, to już używasz skryptów dla userów.

    Naprawdę zaczynam zgrzytać zębami jak na serwerze z xeonem 4 rdzeniowym
    i 8GB ram mam load często powyżej 4.00 .... a procesy to spamd oraz
    clamav ...

    Wojtek

  • 25. Data: 2008-10-12 20:09:21
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    crazy bejbi wrote:
    > Naprawdę zaczynam zgrzytać zębami jak na serwerze z xeonem 4 rdzeniowym
    > i 8GB ram mam load często powyżej 4.00 .... a procesy to spamd oraz
    > clamav ...

    Ciesz się, że nie masz 6+ GB ramu na 32-bitowym Linuksie.
    Wtedy dopiero się cyrki potrafią dziać. :)

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 26. Data: 2008-10-12 21:17:47
    Od: Asmodeusz <c...@a...naspam.prv.pl>

    Użytkownik Marcin Kocur napisał:

    > Na to nie wpadłem, dzięki. Się wypróbuje jutro.

    To i tak nie zadziała bo na gmailu spora część jest odrzucana we
    wcześniejszej fazie jeszcze przed filtrami dostępnymi dla użytkownika.

  • 27. Data: 2008-10-13 00:37:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.10.2008 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:
    > jest generalnie problem i to problem poważny. bo z jednaj strony firmy,
    > które mam na serwerze nie chcą dostawać spamu (jak przychodzi około
    > 10-20 sztuk na dobę, to już się podnosi krzyk, że za dużo spamu) a z
    > drugiej strony jak nie dojdzie ten ważny mail, bo sie załapie w filtry
    > to tez jest źle. Oczywiście to rozumiem, niemniej na chwilę obecną nie
    > bardzo jest skuteczny system filtrowania.

    Zaproponować opcję filtrowania do folderu. Można ten folder automatycznie
    czyścić z postów starszych niż n-dni.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2008-10-13 06:13:57
    Temat: Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twoj dostawca poczty?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Kulas wrote:

    > zombie> ok, oto przelew z konta frajera, który ma w komputerze wszystkie
    > swoje dane. czy już doszedł?

    spodziewasz się,że za jakiś czas zombie będą aż tak inteligentne ?

    --
    Tomasz Kruk
    http://net.czarne.net - zapraszamy do współpracy okolicznych operatorów

  • 29. Data: 2008-10-13 08:29:24
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org>

    futszaK wrote:
    > spodziewasz się,że za jakiś czas zombie będą aż tak inteligentne ?

    No przecież Skynet przejmie kontrolę nad światem, nie oglądałeś?
    Ale to już nie jest problem polskiego Internetu. Jeszcze nie jest. ;)

  • 30. Data: 2008-10-13 08:39:05
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 13 Oct 2008 10:29:24 +0200, Marcin Kulas napisał:

    > No przecież Skynet przejmie kontrolę nad światem, nie oglądałeś?
    > Ale to już nie jest problem polskiego Internetu. Jeszcze nie jest. ;)

    ONI chcą żebyś tak myślał.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB