    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?
    Date: Sun, 12 Oct 2008 19:56:07 +0200

    Marcin Kulas pisze:

    > oceniały. Oczywiście podniósł się krzyk, że "nie życzą sobie by cokolwiek
    > z ich pocztą robić, bo mają antywirusa i antyspam u siebie". Klient nasz
    > pan. Wyłączyłem dla jego kont antywirusa i antyspama. Dostawał każdego
    > maila, który przychodził na jego domenę - tak jak chciał. Po 2 tygodniach

    tutaj się rodzą pewne problemy - jak filtrujesz w sesji smtp to
    odciążasz serwer, ale nie masz kontroli do kogo leci mail. Jak mogłeś
    wyłączyć filtrowanie dla domeny, albo kontrolować filtrowanie per
    domena, to już używasz skryptów dla userów.

    Naprawdę zaczynam zgrzytać zębami jak na serwerze z xeonem 4 rdzeniowym
    i 8GB ram mam load często powyżej 4.00 .... a procesy to spamd oraz
    clamav ...

    Wojtek