  • 1. Data: 2008-09-20 11:58:01
    Temat: Detekcja problemowych skryptów na serwerze.
    Od: rex <r...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym na swoim serwerze Apache + php + wiele vhostów wyszukać te
    skrypty które najbardziej obciążają serwer (głownie cpu). Na razie
    wymyśliłem użycie mod_status + napisanie skryptu do dumpa z niego
    pobierać + skrypt który raz dziennie analizował by takie dane.

    Czy macie jakieś sprawdzone sposoby? Gotowe rozwiązania. Niestety nie
    mogę nic konkretnego znaleźć w necie a nie chciałbym wywarzać wyważonych
    drzwi.

    Obecnie używam apache 1,3 + php 5.2 ale migracj ana nowszego apache nie
    była by większym problemem(mam nadzieje:).

    Dzięki za każda pomoc.

  • 2. Data: 2008-09-20 12:13:05
    Temat: Re: Detekcja problemowych skryptów na serwerze.
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule rex napisał(a):

> [...]
    >
    > Obecnie używam apache 1,3 + php 5.2 ale migracj ana nowszego apache nie
    > była by większym problemem(mam nadzieje:).

    Odpalenie PHP jako CGI i wtedy będziesz mógł po prostu analizować procesy.

    pozdr,
    fEnIo
    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 3. Data: 2008-09-20 13:57:08
    Od: rex <r...@w...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Odpalenie PHP jako CGI i wtedy będziesz mógł po prostu analizować procesy.
    >
    > pozdr,
    > fEnIo

    a czy jak pracuje jako moduł to nie moge ich analizowac tak samo?,
    wydaje mi się ze główna różnica to taka że watek chodzi jako user ale
    nie zmienia to faktu ze jeśli user ma kilka różnych skryptów to i tak
    nie wiem który z tych skryptów jest zasobo żerny.

  • 4. Data: 2008-09-20 14:34:58
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    rex pisze:
    > Witam
    [..]
    > Dzięki za każda pomoc.

    NTG !

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI / unieruchomiony
    CB: Intek M-490 ML 145

    [WRC]::ZbiorKOM

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+