  • Data: 2009-08-21 18:11:43
    Temat: Re: przeskalowanie JPG-a - do Janka Muzykanta
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jak antywirus będzie miał "zakaz uruchamiania nieznanych programów",
    > a użytkownik (nie administrator) nie bedzie miał prawa "pozwalania"
    > w antywirusie - to po prostu nie uruchomisz programu po zmianie
    > nazwy (bo potraktuje go jako inny program).

    Które antywirusy są takie prymitywne?
    Mam rozumieć, że jak zmienię nazwę nieakceptowalnego pliku na taką, którą
    antywirus akceptuje, to będę mógł odpalić nieautoryzowany program?
    To jest aż niepojęte, że autoryzacja mogłaby być zrealizowana w taki sposób.
    Ciekawe co by było, gdyby wirusy też były wyszukiwane po nazwie pliku.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -