    From: h...@p...onett.pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: przeskalowanie JPG-a - do Janka Muzykanta
    Date: Fri, 21 Aug 2009 13:55:47 +0200

    "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Ma to sens w przypadku programów instalowanych. W przypadku programów takich
    >jak mój, większego sensu to nie ma.
    >Program nie będzie w stanie zapanować nad wpisami w rejestrze.

    Mi sie podoba Twoj pomysl. Lubie nietypowe (i co najwazniejsze wygodne) rozwiazania.
    Dobrze, ze program nic nie zapisuje do rejestru, to jest dobre dla userow,
    ktorzy nie wiedza co sie dzieje w systemie, wszystkie swoje pliki trzymaja
    na c: w katalogach typu moje video czy moje obrazy, a programy domyslnie instaluja
    w program files :|
    Takim userom nie spodoba sie Twoj pomysl, bo wykracza poza standardy
    Microsoftu, ktore tak hojnie probuje narzucac userom.

    Swietna robota.